Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

Man är inte full så länge man kan ligga ner utan att hålla i sig:dummer

Det Skåningar super är vad vi Masar spiller:fakta:sissy
Jag minns nån som inte var så jäkla kaxig dagen efter en tillställning här hemma hos oss. Vi käkade lite Chili con carne och drack en del öl/vin/whiskey och annat som fanns i barskåpet. Tror inte herrn kom ur sängen/soffan dagen efter och Milla var väl inte helt nöjd med skicket på liket som låg och ojjade sig. :7peta

Jag är på

1. Vbk
2. SilverWolf
3. Damma
4. Yasha (fast egentligen var jag före Damma... *s*)
5.

Jag minns nån som inte var så jäkla kaxig dagen efter en tillställning här hemma hos oss. Vi käkade lite Chili con carne och drack en del öl/vin/whiskey och annat som fanns i barskåpet. Tror inte herrn kom ur sängen/soffan dagen efter och Milla var väl inte helt nöjd med skicket på liket som låg och ojjade sig. :7peta

Det där är ju bara påhittat av dig, huvva......

Kanske dax att starta en separat tråd om Pubbrundan?

Ofc får man det men när två sidor handlar om ett specefikt mål i fråga så kanske det är bättre att starta en egen tråd för det.

För min del får det gärna ligga har. Jag känner inte att jag äger tråden, den lever sitt eget liv
Jag kommer att starta en separat tråd om SH / RoH puben på S:t Patrics day så snart jag fått klart med ett ställe som kan möta våra önskemål. Tills det tycker jag det är okej att diskussionen hör hemma här.
Om ni snackar med nån via andra kanaler (typ telefon) så kan ni väl promota detta lite och be dem göra en intresseanmälan? Det blir då lättare att prata platser med stället.

Datumet är alltså den 17:e mars och det är trevlig om man dyker upp med bättre hälft. Då blir det inte bara hojsnack.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti