Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

alltså en tråd där man får spåra ur ? rebellen i mig gråter blod och jag har absolut inget att säga
eller jo jag ska va super duper jätte seriös i den här tråden HA vad tycker ni om det era samhällsformade marionetter

alltså en tråd där man får spåra ur ? rebellen i mig gråter blod och jag har absolut inget att säga
eller jo jag ska va super duper jätte seriös i den här tråden HA vad tycker ni om det era samhällsformade marionetter

Men lilla HonululululululuSardinen, inte ska du vara så bitter. Då är oxå med i laFamilia. Här är vi alla vänner, och kramar varandra istället för att höja rösten eller använda den hemska ironin..
Vi är prexis lika snabba, exaktemento lika snygga, och har på pricken lika stora fötter. (Förutom kanske en, som har liiiite mindre, men bara liiiiite).
och nästa sommar kör vi alla Suzuki Gladius:krama:krama:krama

Alltså, nu får ni skärpa till er!

• Kungen har f-n ingen son! Han har en dotter, bara en dotter, så det så. :mattias
  • Det stavas pungCkt, hur svårt kan det va'?!? :fakta
  • Det finns laktosfri grädde. Det vet vem som helst som är laktosintolerant. :3freak
  • Mjuka
    män är mesar, men Silverräven är cool! Han är nämligen prestigelös, det är finfina män det! :krama

Har jag fått med allt nu? :va Jag tror det. Hur svårt kan det va' liksom?!? :D

Det är inte för inte som Stockholm kallas tokholm.. Inte ett rätt där, förutom grädden då så att säga. Ja herrejisses!

Det är inte för inte som Stockholm kallas tokholm.. Inte ett rätt där, förutom grädden då så att säga. Ja herrejisses!
:D Du är ganska ny på SH va'?!? :tungan

:kiss

Jag tycker det är trefvligt att det finns en Skriv-vad-du-vill-tråd även i ett Skåneforum nu. Vi i Estoccholmo har ju haft det ett tag och det är en del skåningar som inte har kunnat hålla fingrarna borta. NU får vi GE IGEN! :brynad

:lol

Uppenbarligen inte, om hon tycker du är en hyvens man måste ju käre sorhonululululid delat med sig av de icke-legala substanser som han verkar ta. ^^

nej detta är inte okay, vilka påhopp det här känns inte okay alltså väldigt omoget beteende detta. jag suckar i min vuxna och respektfula värld

nej detta är inte okay, vilka påhopp det här känns inte okay alltså väldigt omoget beteende detta. jag suckar i min vuxna och respektfula värld

Ja usch och fy vad elaka ni är mot HonululululuStesolid nu.

Det vet vi ju alla att det inte ä några icklegala substanser du delar med dig av.

Jag har ju själv sett dina recept, och dom små rosa pillrerna och dom stora gula var ju med på receptet.
Och svamparna var ju egenodlade, så dom måste ju vara lagliga.

Låt oss nu alla uppföra oss som de vuxna, mogna, individer som vi alla är.

Krama varandra i Trafiken:krama

:D Du är ganska ny på SH va'?!? :tungan

:kiss

Jag tycker det är trefvligt att det finns en Skriv-vad-du-vill-tråd även i ett Skåneforum nu. Vi i Estoccholmo har ju haft det ett tag och det är en del skåningar som inte har kunnat hålla fingrarna borta. NU får vi GE IGEN! :brynad

:lol

Nej min själ, jag har faktiskt varit här drygt ETT år, så jag har skinn på näsan jag!

ja, det är väl klart att ni i Hufvudstaden skall vara finare och bättre, och först med allt. Att ni sen fyller era skräptrådar med kvantitet istället för kvalité är ju en annan femma. Här nere i Skåne (det riktiga Sverige) är det kvalité kvalité kvalité!

Sen tror jag inte att du tycker skåningarna är ett dåligt folk, då hade du nog inte sagt ja till förlovning med en sådan! ;)

Är Damma o Yasha förlovade? Åhhhh, vad romantistkt.:kär:kär:kär:kär:kär:kär
Era små snuttgurkor, att ni inte berättat det.

Kramis på Er!

geez silverwoman, i andra trådar har du hållit på och hävdat din manlighet... Kan man vara mer förvirrad än vad du är med tanke på vad du skriver i den är tråden....+ din signatur

Anthony, din gosiga lilla sockerkaka. Vad brysk du låter? Jag har bara fått upp ögonen för allt vackert som finns här i världen. Och all kosmisk kärlek som vi alla omges av.
Visst är väl min signatur fiiiiin:krama

Kramis på Er!

Ja helt förvirrande är det! man vet ju inte vem man skall lida med.

Edit: Hade jag hittat en kvinna som kör snabbare än mig så hade jag dumpat henne bums.

Edit2: Den som nämner Sofiiiiiii ser jag till att bli bannad..

Last edited:

Kramis på Er!
Du är som en kladdkaka, Silver, hård och frasig på utsidan och alldeles mjuk och varm på insidan. :rofl

Det ska bli herr och fru Damma av oss så småningom är det tänkt. :kär

Ja helt förvirrande är det! man vet ju inte vem man skall lida med.

Edit: Hade jag hittat en kvinna som kör snabbare än mig så hade jag dumpat henne bums.

Edit2: Den som nämner Sofiiiiiii ser jag till att bli bannad..
MUAHAHAHAHAAAA!!! :kiss

Damma kanske är masochist?
Eller så har han någon annan hållhake som han inte talat om? :va
Hmm... undrar om jag är förvirrad nu?
Fast det gör inget, jag lider inte, det får du göra VBK! :tuttar

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...