Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

FUUUCCKKK. Så jävla lockande det låter men jag ska ha släkt och vänner på besök imorron...typiskt.
PS ingen grädde för min del då jag är laktosintollerant..

Men Barrisponken, kan du inte be dom komma något annat år? Tänk alla fina pojkar och flickor från RoH som du kan få vara kulturell med, och sen vräka dig i synd på Fahlmans med.

Kram!

Fy fan vad drygt. Jag som hade en nötkrossande comeback mot Shrek, också ballade WW ut... Nu får vi tänka på vad vi skriver, så vi inte får en ""Moderation"

RoH är ett öppet forum för alla, exluderas det folk så lägg denna tråd någon annanstans"'

Eller bryter mot SHs regler.. Så var ondskefulla men snälla.

Ps: Jag vill ha nya moderatorer!

Miquel, i min kosmiska tråd är alla välkomna. Här gillar vi olika! T o m Börje är välkommen!

Fy fan vad drygt. Jag som hade en nötkrossande comeback mot Shrek, också ballade WW ut... Nu får vi tänka på vad vi skriver, så vi inte får en ""Moderation"

RoH är ett öppet forum för alla, exluderas det folk så lägg denna tråd någon annanstans"'

Eller bryter mot SHs regler.. Så var ondskefulla men snälla.

Ps: Jag vill ha nya moderatorer!

Jag vill också ha nya moderatorer. dom som är nu är så djävla mesiga OCH partiska.

Men Migge, min stora starka hjälte, äntligen kom du till min tråd. Som jag längtat efter dej.
Min ulliga gullig nallebjörn. Kastar lite blommor på dig.
Följer du med oss i morgon?
Kraaaaam:krama

Börjar faktiskt bli lätt smårädd för den nya helylle-feminina-mjuka-sensuella-ickespydiga-homosexuella-Silverräven.. Är det Swedie man rapporterar till om det börjas med närmanden och sexuellt ofredande? Nuförtiden verkar han ju lagd åt det håll vinden blåser.

Ja e rädd för blod:skrämd Och sen gör det så fula fläckar på mitt nya vita skinnställ

Finns det blommor på? Annars kan du slänga det direkt.
Jag har också köpt nytt ställ till nästa säsong! :D JÄÄÄÄTTEFINT, med massa bumbibjörnar på! :)

Finns det blommor på? Annars kan du slänga det direkt.
Jag har också köpt nytt ställ till nästa säsong! :D JÄÄÄÄTTEFINT, med massa bumbibjörnar på! :)

Ååååhhhh! Vad fint!:kär:kär:kär:kär:kär:kär:kär

Klart de é blommor!
Har du inte sett min nya signatur här under?

Ååååhhhh! Vad fint!:kär:kär:kär:kär:kär:kär:kär

Klart de é blommor!
Har du inte sett min nya signatur här under?

Hur skulle jag kunnat missa den min bäste silverräka?! :D jag blev så upplyft av kärlek när jag såg den att jag vill bära särk och dricka nattvard. <3

Hörde även att silver räven har beställt hem ett speciellt läderfett med rosdoft för sitt nya skinställ...
Sen trodde jag den här tråden vart till för just så vi kan spåra ur utan att trampa på andras trådar..

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul