Då startar jag väl en tråd där man kan säga och skriva vad fasiken man vill...

det e då fan va den här tråden lyckas somna emellanåt Silver e du fortfarande bakis eller har bara tangentbordet fått sig en kallsup?

Asschå, jag har ju schagt, sankt, nää, sagt, att jag är schällan bakis. Hinner aldrig komma in i det tillschtåndet:banana

1. Vbk + Milla
2. SilverWolf + Anna
3. Damma
4. Yasha (fast egentligen var jag före Damma... *s*)
5. Bandittjej (Verkar vilja komma)
6. Ripster + Ptroooo
7. Maverick_ou812 + Tingeling
8. Aidem + Borje

Jaha, då var vi 12. När ska party packet anmäla sig?
Tråd kommer upp inom kort. O'Learys är bokat!

Kvinnor som VBK ska inte ha telefoner för de fattar inte att man ska svara i dem när det ringer.

Om det är något kvinnor kan göra så är det väl fan att prata i telefon!!
Dock vet vi ju alla att farbror Vbk har passerat sitt bäst före datum och börjar bli dement....telefon :confused: vad är det :confused: vart har jag lagt den :confused:..osv :hihi

Passar mammas fiskar medan hon är i Thailand, kampfiskar dessutom. Problemet är att kattjäveln lyckats fiska upp och sluka den ena. Såååå, vad ska det vara för färg på ersättaren? :hoppa

Edit: såg nu i efterhand att jag skrev kampfiskar och Thailand i samma mening. Bara jag som fick en rolig bild i huvudet?

Passar mammas fiskar medan hon är i Thailand, kampfiskar dessutom. Problemet är att kattjäveln lyckats fiska upp och sluka den ena. Såååå, vad ska det vara för färg på ersättaren? :hoppa

Edit: såg nu i efterhand att jag skrev kampfiskar och Thailand i samma mening. Bara jag som fick en rolig bild i huvudet?

Kampfista :confused:

Ersättaren? Du får väl ringa Don King så du får tag i en fighter, den andre losern förlorade ju mot en kattjävel. :dummer
Inte mycket till kampfisk om man inte lyckas dränka en katt.

Eller så monterar du din sminkspegel på glaset, det brukar roa de små krabaterna en bra stund.

VBK levde senast igår då jag fick ett "Gilla" av honom på ett av mina inlägg!
Men visst hans dator är ju känd för att bli rapead av sonen...:gnissla

Nyheter
Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Back