Då köper man hoj idag!!

¤AquaStar¤

Medlem
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
BMW S1000XR -17
Hallå alla Nu är dagen inne, det är tid för mig att skaffa hoj. jag ska köpa en Honda cbr 600f en 02:a och undrar ifall det är något särskilt man ska hålla koll på på en sån hoj. den har iof bara gått 400 mil och det är 2 års garanti kvar. så det ska väll inte vara några problem med den. :rofl

Har den gått så lite och är så pass ny så är det väl mest serviceboken du ska hålla koll på. Annars är det väl skicket för övrigt också.

zingo00 skrev:
2301633 Hallå alla Nu är dagen inne, det är tid för mig att skaffa hoj. jag ska köpa en Honda cbr 600f en 02:a och undrar ifall det är något särskilt man ska hålla koll på på en sån hoj. den har iof bara gått 400 mil och det är 2 års garanti kvar. så det ska väll inte vara några problem med den. :rofl

6 års garanti? Eller köper du av handlare som ger garanti?

Blir säkert jätte bra:)

Throttlejunkie skrev:
2301998 Kör lugnt och vänj dig vid hojen innan potensen går ut i högerarmen...lycka till :tummenupp

Jag tycker du borde ha nämnt för honom också att veta skillnaden på hoj&bil. Så att man inte misstar en Golf till exempel för att vara en hoj. :rolleyes:

zingo00 skrev:
2301633 Hallå alla Nu är dagen inne, det är tid för mig att skaffa hoj. jag ska köpa en Honda cbr 600f en 02:a och undrar ifall det är något särskilt man ska hålla koll på på en sån hoj. den har iof bara gått 400 mil och det är 2 års garanti kvar. så det ska väll inte vara några problem med den. :rofl

annonsen borttagen, blev det affär av det eller ???

snobben skrev:
2303142 Han menar antagligen att det är totalt solklart att alla vet om att man tar det lungt i början på en ny hoj. :)

Ser man inte skillnaden¨på en Honda CBR 600 och en VW Golf har man problem...

har inte hunnit fixa så många bilder.. här är den bilden som fanns på blocket.. :rofl

Bifogat

• cbr.jpg
    cbr.jpg
    64.8 KB · Visningar: 120
Hornet_600 skrev:
2303128 Vad fan yrar du om? :3freak

Jag syftar på Throttlejunkies profil. Han själv verkar ju tydligen inte veta att Golf GTI inte är en hoj. Sarkasm smakar gott.

snobben skrev:
2303295 Ja precis... Om man inte förstår att man tar det lungt i början så har man också problem? hajjaru?
:arsele

Så hade jag ju också kunnat mena iofs, men det var lite mer långsökt tycker jag.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman