Då har vi gjort det igen.....

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
hojlös
Den vördnadsfulla välaktade maffioso-klanen från Alingsås har återigen besudlat gatorna i Borås!

När det blir bra väder för första gången på 3 veckor, måste man ju ta en liten sväng.
När vi efter ca 9 mils avancerad körning, stilfullt rullar förbi knalleköket, kan vi genast reflektera över att ingen av likvärdiga kollegor infinner sig på denna heliga plats.
Nåväl, herrarna från norr hade ju förvisso ej anmält sin ankomst till detta respektingivande näste, så troligheten att träffa på liknande var således obefintlig.
Efter obligatorisk fotosession invid en byggnad innehållande tvivelaktiga hedningar, så var det dags att låta annan ort ta del av dessa undersköna ultimata überposer på sina glänsande fortskaffningsmedel.

Undertecknad vill i samband med detta inlägg även passa på framföra ett tack till farbror blå, som ej behagade deltaga.

/Masterlord

Precis som mäster lord skriver så var det ett välkommet inslag i den slitsamma vardagen att få komma ut och vädra hojen lite.
Jag fick även möjligheten att utvärdera nyttan av min nymonterade TRE och kan konstatera att hojen blev helt klart raskare på de lägre växlarna. :Bugar

Att inte en enda boråsare syntes till utan samtliga tryckte i sina bostäder kunde märkas när vi med högt varv passerade viaredsrakan. :D

Hedningarna som hade mässa konstaterades tillhöra det kristdemokratiskapartiet och vi utförde således en liten ritual innan vi åkte därifrån, vem vet vilka förbannelser som uttalats över våra hojar :gnissla vi vågade iallafall inte ta risken :arsele

Sista sträcken vilken hade perfekt beläggning ville lorden visa att gammal var äldst men kunde inte hänga av mig, jag låter honom skylla på sitt dåliga bakdäck vilket faktiskt är ett BT-56 av den fina årgången -99 som trots avsaknad av mönster gav ett tillräckligt grepp för fina nedlägg.

Tack för en njutbar tur Masterlord och till er andra i Boråsfalangen säger jag bara FEAR!!!!!!! :D :hihi

/Felix

Bifogat

• run1_sh.jpg
    run1_sh.jpg
    133.3 KB · Visningar: 102
Felix skrev:
Sista sträcken vilken hade perfekt beläggning ville lorden visa att gammal var äldst men kunde inte hänga av mig
Ja, jag måste erkänna att jag körde som en liten rädd tjej...

Masterlord skrev:
Ja, jag måste erkänna att jag körde som en liten rädd tjej...
Jaja, kan ju inte påstå att jag var stenhård på gasen heller, det känns att man inte kört på ett tag! :fart Vi fick ta den här vändan som en pensionärsvända... :bladder förra gången gick det ju undan värre så vi har fortfarande lite på pluskontot! :D

/Felix :cpparty

Felix skrev:
Jaja, kan ju inte påstå att jag var stenhård på gasen heller, det känns att man inte kört på ett tag! :fart Vi fick ta den här vändan som en pensionärsvända... :bladder förra gången gick det ju undan värre så vi har fortfarande lite på pluskontot! :D

/Felix :cpparty

(uppsnappat på polisradion)

Två Motorcyklar uppges vara felparkerade på riksväg 180. Var god iaktag försiktighet, då det verkar sitta varsin förare på vardera fordon?

Chille skrev:
(uppsnappat på polisradion)

Två Motorcyklar uppges vara felparkerade på riksväg 180. Var god iaktag försiktighet, då det verkar sitta varsin förare på vardera fordon?

HE he he...Jag hörde också detta :nicka
Vi stog å vänta på två ökanda alingsåsare men det kom aldrig några...
Man har ju hört en HEL DEL hårt snack om de här individerna...

Vi var där klöcka 6...

/peter

dom vågar sig hit när ingen e ute... dom va ju tvugna å kolla om de stod nån på knalleköket så att dom kunde parkera där å gå in å flirta me våra brudar på köket... nästa gång ja ska giva diiig på mopo din maffiåså!!

Peppo skrev:
HE he he...Jag hörde också detta :nicka
Vi stog å vänta på två ökanda alingsåsare men det kom aldrig några...
Man har ju hört en HEL DEL hårt snack om de här individerna...

Vi var där klöcka 6...

/peter
Vi åkte iväg kl 7...
Tror det är en timmas tidsskillnad mellan Alingsås och Borås??? :3freak

Masterlord skrev:
Vi åkte iväg kl 7...
Tror det är en timmas tidsskillnad mellan Alingsås och Borås??? :3freak

Jag tror vi har sommartid här i 033 området.. :nicka

Synd att vi missa varandra...
/Peter

Peppo skrev:
Jag tror vi har sommartid här i 033 området.. :nicka

Synd att vi missa varandra...
/Peter
Ja, det var egentligen inte meningen att jag skulle ut, men när felix frågade fick jag stressa lite :4skrika för att hitta barnvakt, så vi hann inte kolla om någon annan skulle med ut.
Men nu e det ju snart semester, så någon gång borde vi ju kunna bli ett gött gäng som åker ut. :D

Masterlord skrev:
Ja, det var egentligen inte meningen att jag skulle ut, men när felix frågade fick jag stressa lite :4skrika för att hitta barnvakt, så vi hann inte kolla om någon annan skulle med ut.
Men nu e det ju snart semester, så någon gång borde vi ju kunna bli ett gött gäng som åker ut. :D

Ja, Det vore kul. Om ni börjar åka nu så möts vi i herrljunga. :)

Masterlord skrev:

:nicka

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...