Zuljin
Psykbryt
Japp, igår kväll la jag och Skert vantarna på TT till ps2... Vad ska jag säga? Inte min kopp te kanske? Helt bullmamma vackert att se på och hojjar finns det så att man aldrig tröttnar men... Jag är ju en arkadgamer... Jag har såå svårt för sån här überrealism. Jag förstår att ni som uppskattar Gran Turismo och Test Drive och dom häringa simulatorerna gör det för att ni kanske har en djupare förståelse lr kanske bara en annan smak men jag vill ha spel som ger mej en känsla av vara the kewlest kid on the block.
Burnout serien ger mej exakt det, oslagbar känsla! Att kunna köra helt på känsla utan regler (läs realism, behov av bromsar vid vissa angivna tillfällen, gravitation etc) och ändå come out on top lookin' mighty fine. Snälla Criterion gör ett hojspel.
Hur som helst, alla med en PS2a bör testa TT men det här spelet lär nog ligga mer som handen i handsken hos er simulatortorskar än oss arkadnördar...

Hur som helst, alla med en PS2a bör testa TT men det här spelet lär nog ligga mer som handen i handsken hos er simulatortorskar än oss arkadnördar...

Last edited: