Då har man provkört Tourist Trophy

Zuljin

Psykbryt
Gick med
4 May 2005
Hoj
CBR929RR (Reikokaji), ZX10 -88(Såld)
Japp, igår kväll la jag och Skert vantarna på TT till ps2... Vad ska jag säga? Inte min kopp te kanske? Helt bullmamma vackert att se på och hojjar finns det så att man aldrig tröttnar men... Jag är ju en arkadgamer... Jag har såå svårt för sån här überrealism. Jag förstår att ni som uppskattar Gran Turismo och Test Drive och dom häringa simulatorerna gör det för att ni kanske har en djupare förståelse lr kanske bara en annan smak men jag vill ha spel som ger mej en känsla av vara the kewlest kid on the block.:yoparty Burnout serien ger mej exakt det, oslagbar känsla! Att kunna köra helt på känsla utan regler (läs realism, behov av bromsar vid vissa angivna tillfällen, gravitation etc) och ändå come out on top lookin' mighty fine. Snälla Criterion gör ett hojspel. :Bugar

Hur som helst, alla med en PS2a bör testa TT men det här spelet lär nog ligga mer som handen i handsken hos er simulatortorskar än oss arkadnördar... :argpådato

Last edited:
Neutral skrev:

041506top.jpg

Det där ser ut att va på väg att gå mycket mycket illa. Motstyrning? :D

Puh! Jag som trodde att det skulle bli för arkadigt och overkligt. Den stora frågan är om körkänslan är lika bra som GP500. Om den är det så kanske man måste skaffa sig en PS2:a.

Förresten, hur är motorljuden i TT?

Last edited:
Neutral skrev:
2106791 Jag har MotoGP4, någon som kört det och TT och kan jämföra?

Personligen tycker jag mkt bättre om TT än MotoGP4... Men även det är nog en smaksak. Jag gillade funktionen brake assist i MotoGp, den verkar inte finnas i TT och jag kan tänka mej att många tycker det e bra.

Fred00 skrev:
2106780
Förresten, hur är motorljuden i TT?

Helt godkända. En del bra musik oxå.

På tal om spel någon som vet när moto-gp ska komma till xbox 360??

Och TT kan man väl drömma om

Tt

Idag fick jag ocksa provkora TT, stod inne pa Best buy ett javla tag och spelade hehe. Jag tycker att kanslan ar mycket battre an MotoGP4. Hojjarna ar javligt bra detaljerade. Ljudet ar helt ok. Lite trist att det bara var rullande start nar jag korde, vet inte om det gar att andra i nagra settings nanstans.
Jag kommer i alla fall att kopa det for de dar regndagarna som vi inte hoppas blir for manga i sommar.

Ha det!

Emutt skrev:
2111961 Idag fick jag ocksa provkora TT, stod inne pa Best buy ett javla tag och spelade hehe. Jag tycker att kanslan ar mycket battre an MotoGP4. Hojjarna ar javligt bra detaljerade. Ljudet ar helt ok. Lite trist att det bara var rullande start nar jag korde, vet inte om det gar att andra i nagra settings nanstans.
Jag kommer i alla fall att kopa det for de dar regndagarna som vi inte hoppas blir for manga i sommar.

Ha det!

Ja, jag tycker känslan i MotoGP suger, nästan okörbart.

Detta spel är jag bara sjukt sugen på, har inte ens ett PS2 men måste nästan skaffa. När jag var mindre var jag helt förälskad i Gran Turismo-serien, spelade det _hela_ tiden och nu när TT kommit med samma utvecklare som GT är jag galet sugen. Vill ha!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT