Då har man plockat en stor vuxenpoäng!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Skrev på kontrakt idag på ett hus :rock

Känns oerhört najs! Flytt nästa vår, då lämnar vi 74kvm lägenhet mot 160kvm (+40kvm som är källaren) och en tomt på 2900kvm.
Blir 2 mil ifrån Eskilstuna, ute i Ärla. Fasiken så kul det känns!!

Är man klassad som vuxen nu? :rolleyes:

grattis nu kan du börja skatta på dina belånade pengar :tummenupp

Bikerbitch skrev:
2638461 Skrev på kontrakt idag på ett hus :rock

Känns oerhört najs! Flytt nästa vår, då lämnar vi 74kvm lägenhet mot 160kvm (+40kvm som är källaren) och en tomt på 2900kvm.

Du är 21. Chansen att ert förhållande står sig i mer än... tja, säg tre år till, är liten.

I kristallkulan ser jag en ensamstående mamma runt 30, med ätstörningar, som bor i andra hand i en etta i Rågsved.

Lycka till! :tummenupp

Bikerbitch skrev:

Jannica..och Depåbitchen: grattis!! Visa Mattias nu hur fel han har:yoparty

Grattis, fett vuxen nu ju.

Från en som har skaffat flickvän utan att det känns tidsbegränsat, det är min största vuxenpoäng. :banana

Mattias skrev:
2638497 Du är 21. Chansen att ert förhållande står sig i mer än... tja, säg tre år till, är liten.

I kristallkulan ser jag en ensamstående mamma runt 30, med ätstörningar, som bor i andra hand i en etta i Rågsved.

Hörru, håll nu dina våta drömmar för dig själv!

Men ute i Ärla liksom!? Ska ni ha grisar och getter också :D

hur stort garage? finns det kompressor för tryckluft?

Mattias skrev:
2638497 I kristallkulan ser jag en ensamstående mamma runt 30, med ätstörningar, som bor i andra hand i en etta i Rågsved. Lycka till! :tummenupp

Skönt att det finns realister.

Om vara vuxen är att äga ett hus så är du mer vuxen än jag har hunnit bli. Husägare vid 21! Hus förpliktigar: känns resignerat att förbereda sig för familjeliv redan tre år efter man blivit myndig.

Mattias skrev:
2638497 Du är 21. Chansen att ert förhållande står sig i mer än... tja, säg tre år till, är liten.

Skulle precis säga samma sak.

Jag önskar dig dock lycka till med allt BB, huset kommer säkert bli kanon :).
För övrigt är jag 23 men känner mig fortfarande som 18 i sinnet, skratta eller gråta :va.

Bikerbitch skrev:

Får gratulera om än att jag (tyvärr) är benägen att hålla med Mattias. Köpte själv hus i Kjula i våras (så vi blir nästan grannar :tungan ) men har 11 år i bagaget med min fru. Varför har ni ungdomar så bråttom med att bli vuxna? :va

Ja, man blir ju galen när man tänker på hur fort man blir lastgammal som Mattias tex. jag är snart 25 och har redan ålderskris och inte blir det bättre att tjejen (och svärföräldrar mm) tjatar om ungar! Och en massa polare som har skaffat ungar. Fyfan, jag kommer snart trilla dit och då är man ju körd!
Näe, jag bor i lägenhet ett tag till tror jag, det känns mindre vuxet så :D

Valen skrev:
2638930 Får gratulera om än att jag (tyvärr) är benägen att hålla med Mattias. Köpte själv hus i Kjula i våras (så vi blir nästan grannar :tungan ) men har 11 år i bagaget med min fru. Varför har ni ungdomar så bråttom med att bli vuxna? :va

Varför så negativa?

Bott med herrskapet här i hus i 6 år, hängt efter han sen jag var 15 (nu 28) och både han och jag lever än.
Vi har bråttom för det är inget kul att bo i lägenhet. Tycker vi (jag...:tungan )

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti