toca1
NinjaClubSweden
va ute å snurrade lite idag,,, å ska jag va riktigt ärlig så fattar jag inte hur man ska klara kortet hela sommaren
INTE å köra lagligt,,,,,, men kul ere 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
red_ninja skrev:varför stack du inte?
visst, kalla mej gärna idiot, men ska "dom" hänga mitt kk så kommer dom fan att få jobba för det...
GSXR1100R skrev:Honda har feta tillbehör, plog, harv och dyngspridare, fullt kompatibel med Enmassa Fergusson.
Jag ska nog skaffa en XR till hösten, det ser asballt ut, säg inget till RR grabbarna
Nej, jag tar mitt straff som en sparkad hundvalp, men jag är iaf ingen ynklig smitare.Felix skrev:Ugluk tar straffet som en MAN![]()
Sen skall han ju bli farsa med, kan tänka att sånt maler i bakhuvudet..
Seizure Later skrev:...
Vill du tjuvtitta kan du se på min senaste här: Tindra som nyfödt
Ugluk skrev:Länsman ryckte lappen kl 19:56 i kväll.
Övade starter vid en serie rödljus på Tycho Hedéns väg här i Uppsala. En civilbil låg visst bakom och dom mätte upp en snittfart på 102,9 km/h på 70-sträckan. Fan vad dum man kan känna sig.
Ok, bring it on..

Fan asså vad praktiskt med ett garage som ligger vid närmsta korsning. Bra tillgänglighet lixom...Kongo skrev:..snabbt in vid mitt garage som ligger vid närmsta korsning

han ba gneler på allah såm tjörr på slngen å ä ba så kola
håpass att han får fängellse å en massa spö
änntligen så ska han sluta gnela på oss såm
wilar inne i stan 
GSXR1100R skrev:hahahah rätt åt Mårall tjerringen Uglykhan ba gneler på allah såm tjörr på slngen å ä ba så kola
håpass att han får fängellse å en massa spö
änntligen så ska han sluta gnela på oss såm
wilar inne i stan
![]()

Näh.. Dom riggade nog det hela bara för att kunna sätta dit mig.. Mätte på folkabussen från 68 som körde ifrån mig precis innan och påstod att det var min mätning..Super-Henkan skrev:Just det... det gäller att busa vid rätt tillfälle...inte visste jag att en GPZ kunde gå så fort...
//Henrik
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |