Då hade man konverterat till KTM

moffegreven

Frondish aeger
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
1 gul o blå o 1 blå
Tjo.

Bästa hojjen man har ägt hitills va de ju såklart någon annan som villa ha o tog den utan att betala :mad: . Men nu har jag kommit över det och köpte mig en Ktm 660 -04 i lördags så nu går de att göra gatorna osäkra igen i västerås till våren ( suger o köpa hoj när de e en halvmeter snö ute ). Hoppas bara att Ktm´en står sig hyffsat mot en -02 husa 650. Jaja nog snackat ville bara medela att man e en glad hojägare igen.

ses
/ moffe

moffegreven skrev:
Just ja ja har ju däck o fälgar..... Neeejjj dom var ju till den andra hojjen som någon tydligen behövde bättre än mig :rolleyes:

MODDA DOM DÅ!!! Eller ge dom till mig.... ;)

Om det var en husa 650-02 du hade innan så lär väll hjulen passa till ktm:en

Zebulonm skrev:

Tror det var en qvarna han hade innan, han kanske menade att han valde mellan 660 eller husan.... Om jag fattat rätt...

Zebulonm skrev:

Jo de va en husa 650 ja hade innan men av de ja har tagit reda på så ska dom inte passa. Jag har inte fått hem Ktm´en än så ja har inte kollat själv. E de nån här som vet om -02 husa 650 fälgar passar på Ktm 660 -04.

moffegreven skrev:
Jo de va en husa 650 ja hade innan men av de ja har tagit reda på så ska dom inte passa. Jag har inte fått hem Ktm´en än så ja har inte kollat själv. E de nån här som vet om -02 husa 650 fälgar passar på Ktm 660 -04.
Självklart :tummenupp

Fast du får köpa KTMs ombyggnadskit (typ 250:-) samt en gammal framaxel (typ 450:-). Jag kör med 01-hjul på min 05a. Vad jag vet så är det inga skillnader där mellan 660/650.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back