Då blev man av med kortet igen .....

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Polisen tykte jag körde för fort igen .........

Bifogat

• bot.jpg
    bot.jpg
    129.1 KB · Visningar: 510
Fan va tråkigt, men nu är det snart vinter så skitsamma :hej

Fan va surt , det är väl snart på årsdagen sedan GSXR1100R blev av med sitt va?

Hur länge tror du att du blir utan kortet?

Beklagar...

Hade du din fuzhat på dig??? (för visst köpte du också en?) Nåja, bara bita i det sura och slå ut det på alla dom gånger du åkt för fort...

Det var tråkigt att läsa... vintern närmar sig med stormsteg, så de e bara att börja trimma lite tidigare än planerat.

jag kommer till gazzet imorron iallafall ...........
Vet inte hurlänge de vill behålla det ......

Du e fan ta mig inte KLOK!!!!! Maximal otur igen. Du som ändå brukar brumma 1000entals mil / SÄÄÄÄsong utom denna. Nåja vill du ha sällskap med att göra sånt som man tvingas göra utan kk (dricka wiskey) så säg till.
PPP Grodis ser dig

Ska de dra kortet för det där lilla... knappt lönt ju... :p
Osis, Mr K! Tur i oturen att det är vid rätt tid på säsongen.

Trist o höra!

Hm trist o höra!
Tur i oturen ändå att säsongen snart är över.
Men hur pass stora moral tanter är ni egentligen här? nog för om jag hade fått lappen indragen så skulle jag nog attans ändå sätta mej i kärran eller på hojen o köra,kanske dock något mer vaksam.
Fanns där ingen möjlighet o bara vinka av dem o trä lite mer på rullen?utan o riskera medtrafikanter,en saftig wheelie sittandes på tanken hi hi.

Det var trist att höra, men som de flesta har sagt så hände det ju som tur var vid rätt tidpunkt på säsongen (som ändå är över inom en snar framtid). Men nästa säsong så är du fit for fight igen :tummenupp

Stod de där med laserpistolen? Den biten är det så lite trafik på att man undrar om det är lönt att stå där. Ja bortsett ifrån att de tog Mr K då. Otur, jag beklagar.

Henke skrev:
Fan va surt , det är väl snart på årsdagen sedan GSXR1100R blev av med sitt va?

Hur länge tror du att du blir utan kortet?

Vilket bra minne du har, alltid lika trist att förlora KK, MR K valde att stanna och ta det som en man, att dra snuten är tufft om man inte råkar köra ihjäl sig själv eller någon annan på kuppen.

Varje gång som någon blir av med KK så kommer alltid kommentarer typ, varför drog du inte snuten, jag skulle aldrig ha stannat, skyll dig själv osv....

MR K :bow

Beklagar sorgen.

[Tufftungdomsmode]
Öh fan, vaffö drog du dom bara inte? Fett jag inte stannat. Min polare drog typ 30 snuter på bakhjulet. Han har turbo. *smajl* Jag kan köra typ 300 rakt fram! *kjam*
[/Tufftungdomsmode]

Freppa skrev:
Beklagar sorgen.

[Tufftungdomsmode]
Öh fan, vaffö drog du dom bara inte? Fett jag inte stannat. Min polare drog typ 30 snuter på bakhjulet. Han har turbo. *smajl* Jag kan köra typ 300 rakt fram! *kjam*
[/Tufftungdomsmode]

Freppa, du vet verkligen hur man piggar upp en deppad Marcus på morgonen. :rofl

Mr K: tråkigt, men som Micke säger så är det snart vinter. :tummenupp

de e bara till o köpa en ny kortlek o så ta joker kortet.. ingen kommer märka något... :slicka

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla