Då är man snart med hoj igen

knut

# 75 i Speedster cup
Gick med
8 Jan 2005
Hoj
Ful o gul
Lite meningslöst vetande kanske, men efter att varit utan hoj nu 8 veckor, så var det ganska skönt att kliva in till den MC hanlaren här i byn.
Så nu har frugan och jag beställt 2 R1'or. En svart och en röd-vit. Tyvärr finns inte samma färgsättning här som hemma i Sverige, men man kan inte få allt. Så någon gång i februari/mars kommer maskinerna, så då blir det åka av igen. Hoj säsongen börjar någon gång då här, så det passar ju ganska bra. Har lyckats hitta 6 banor inom 3 timmar resa, så helgerna skall väl vara en baggis att fylla.

Lev väl, återkommer när hojarna står i garaget.

/Patrick :D

Bra pris på R1 i staterna? :)

Jo då. Fast räknar man med 8 kr per dollar, blir det inte så kul. Med 8 kr, så kostar -09'an 100.000 styck för oss. Hade jag plockat över mina pengar för 3 månader sen, då kursen var 6 kr, hade det varit julafton....:mad:

Men 100 tusen är väl ganska ok endå.

/Patrick

Inte alls avis...

Har du det bra vart det nu var du åkte till?

Visst har vi det bra, men f-n vad jag får jobba. Ingen dans på rosor direkt. :va

Last edited:
Visst har vi det bra, men f-n vad jag får jobba. Ingen dans på rosor direkt. :va

Men om Du inte jobbat och hade varit Hippie istället hade du inte kört sportraket vettu:)

... och istället för att gladeligen konsumera billig soppa hade du, som Hippie, oroat dig för att konsumera just billig soppa!

Se nu till att inte bli ett amerikanskt fetto tills nästa gång vi möts på banan ... för det ska du fan inte få skylla på!

\m/

Men om Du inte jobbat och hade varit Hippie istället hade du inte kört sportraket vettu:)

... och istället för att gladeligen konsumera billig soppa hade du, som Hippie, oroat dig för att konsumera just billig soppa!

Se nu till att inte bli ett amerikanskt fetto tills nästa gång vi möts på banan ... för det ska du fan inte få skylla på!

\m/

Som du vet, kommer det aldrig att hända att du kör fortare än mig..:arsele
Kroppsformen är i stigande dessutom...:yoparty

/P

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen