då är man med i motard ligan

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
Ja ha då har man köpt sig en ktm 640:yoparty

Skulle ha köpt mig en 690, men jag ville fasen behålla min vtr. så det blev till att köpa ktm lc4 02a i stället.

hoppas den ska ge mig mycket nöje:yoparty

Tolf

det ska bli jäkligt spännande o få köra en hel dag, smiska lite småvägar med den.:yoparty

TOlf

Tack det det ska bli så jävla spännade att köra den :) enligt en polare till mig säger han att det är hysteriskt roligt att köra motard :yoparty

Ska hämta den på måndag

Ser fram emot MC dagarna o Lelle veckan för o få träffa andra motard åkare, verkar vara skön skargong på er motard snubbar:rock

Det goa är att jag nu kan behålla min vtr också.

Tolf

Förresten ska ta med mig motarden ner till mina föräldrar i skåne, s rörum, grymt härliga vägar däromkring!!!

Tolf

Last edited:
Med tanke på hur mycket kul min polare haft med sin 00a LC4 så har jag ruskigt svårt att tro att du skulle haft roligare på en 690!
Förmodligen tvärt om då du kanske inte behöver lida Tantalis kval med den lite äldre hojen....

Kan bara gratulera! Önskar att jag snart kan göra som du fast tvärt om då.....köpa en sporthoj som komplement hehehe

:) har ju själv en vtr och hämtade en 625 idag som skall ersätta min gamla söndertrimmade xr600..grymt kul när jag ryckte upp den på 4ans växel så va köpet klart:D
lite småfix att göra bara men det e ju bara kul när det e en ny hoj:)

*/ ?>
Back