Då är hojjen såld 2009

:tummenupp

Jag körde plastraket innan jag köpte min hornet, visst den är inte lika rapp på topen men har ett bättre mellanregister och är betydligt smidigare att köra.
Rekomenderar den varmt, jag är helnöjd.
/Masw1
En GSX-R 1000 som han hade innan är dock starkare både i mellanregistret och på topp.

Har fått drygt 10 mail med endast bytesförslag på min hoj.. Hade varit okej om någon hade velat byta mot just en xr 650.

Hojen såld med stor separationsångest som följd utav detta.

Såld till det begärda priset minus 3 procents prutning. Annonsen låg inne drygt en vecka bara. Handpenningen satt på kontot direkt och nu en vecka senare blev den hämtad.

Säljer man rätt grej till rätt pris så brukar det i regel gå ganska fort.
Fel grej till överpris kan det nog vara svårt att få sålt lite fort...

Hojen kan ses i 08-land framöver.

Mmm fick min er6-n såld förra veckan, man kan väl lugnt säga att köparen gjorde en bra affär. mycket röda pilar på blocket nu

kan beror på att folk tror att de säljer guld.. samtidigt som köparen håller hårt i pengarna..

djungelns lag som råder just nu.. !! Undra hur det kommer se ut under vintermånaderna:gnissla

Konstigt att ni inte blir av med hojarna... Det är ju fantasipriser på hojarna på Blocket!

Har man satt fel pris blir man inte av med hojen, så enkelt är det.

T.ex. 65000:- för en 03:a R1.. Det är 2000 mer än jag sålde min 04:a för - för 2 år sedan!

Klart som fan dessa hojar blir kvar - det finns pantade köpare men inte sååå många av dem.

Ja en annan har ju försökt sälja ett bra tag med...men jobbet kom i mellan för en försäljning ( jobbar borta). Så under tiden hittade de intresserade andra hojar förmodar jag! Har den ute nu för 85k...inget farligt pris för en R1 -07 med lull lull:va! Har lagt ut den som byte nu också, så man får väl se om det hugger ngt:näsblod...

Finns en del hugade spekulanter på min hoj men de har lite för lite pengar för att jag ska vilja sälja. I värsta fall får jag ha den i vardagsrummet under vintern, kommer bli en mycket snygg möbel :)

Fast det är faktiskt dåligt intresse överlag. Lågkonjunkturen..alltid lågkonjunkturen.

Konstigt att ni inte blir av med hojarna... Det är ju fantasipriser på hojarna på Blocket!

Har man satt fel pris blir man inte av med hojen, så enkelt är det.

T.ex. 65000:- för en 03:a R1.. Det är 2000 mer än jag sålde min 04:a för - för 2 år sedan!

Klart som fan dessa hojar blir kvar - det finns pantade köpare men inte sååå många av dem.

Får säga att jag håller med dig till viss del.
Jag sålde min gsxr1000K3 för någon månad sen. När jag skulle sätta ett pris på den så gick jag ut och tittade på blocket. Vet inte hur det ligger till nu men då låg dom flesta ute på runt dom 65000 som jag köpte min för, och det är snart två år sen

Det är ingen som tänkt på att de kanske är det rådande finnansläget som sätter stop?
Jag har försökt sälja lite allt möjligt, och det går inte att säja nåt just nu, har inget med hösten att göra..

Sålde min i måndas, då hade den vart ute i drygt en vecka, tycker det gick relativt snabbt.

Så nu e man på jakt efter en ny :)

Själv la jag ut min 929 i förgår och blev såld igår!! men priset var ju rätt så! 26 tkr, ful som fan men gick ju bra.

Köpte 1000 Firebladen -08 idag för 90. Jäklar vad kul kväll jag har haft:-)

Imorgon tar jag ledigt!!!!!!!

Själv la jag ut min 929 i förgår och blev såld igår!! men priset var ju rätt så! 26 tkr, ful som fan men gick ju bra.

Köpte 1000 Firebladen -08 idag för 90. Jäklar vad kul kväll jag har haft:-)

Imorgon tar jag ledigt!!!!!!!

Ah låter härligt, väntar på att sälja min GSR, och då blir det byte mot GSX-R 600 eller Ninja, kan bara ana hur roligt man har sen!!:)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul