Då är det bevisat....

Jag som trodde min tjej ville ha mig för en annan anledning :va Nu kan jag stryka både stor K*K och utseende då, det är jobbet hon tar mig för! Kan iofs vara en kombination av allt utom utseende....

De var väl ingen nyhet, alla vet ju att det inte finns nå sexigare än en vältränad kille i riktiga jobbar byxor :tungan
Man blir ju helt såld på en gång.. :rodnar

ja men det kan nog stämma...jag var mycket bättre när jag jobbade som snickare än vad jag är nu näår jag pluggar :tungan

Trots det väljer brudarna alltid killen med största plånboken. Tjejer gillar inte sex helt enkelt... :mattias

Därför jag fick ett snickarbälte av tanten för ett tag sedan :va

bad santa skrev:
det är något med blåkläder som får tjejerna att :tuttar :)

Äh... Karln har gått i blåställ sen jag träffade honom och är nu väldigt glad över att han har börjat plugga och därmed går "civilklädd". Finns inget snyggare än min karl i ett par Diesel och en Stoneisland!

Att hantverkare sägs vara bättre i sängen tror jag har att göra med att de inte tar med jobbet hem på samma sätt som en "pappersvändare" gör. De har helt enkelt lättare för att slappna av...

/FW

watson skrev:
...Att hantverkare sägs vara bättre i sängen tror jag har att göra med att de inte tar med jobbet hem på samma sätt som en "pappersvändare" gör. De har helt enkelt lättare för att slappna av...

/FW

Faktiskt rätt troligt...
Dessutom har de väl gått och spanat på tjejjer hela dagen och kört den vanliga jargongen... så kommer de hem lite lagom kåta. ;)
Det är bara att tacka och ta emot. Typ. :hihi

Flamma77 skrev:
Faktiskt rätt troligt...
Dessutom har de väl gått och spanat på tjejjer hela dagen och kört den vanliga jargongen... så kommer de hem lite lagom kåta. ;)
Det är bara att tacka och ta emot. Typ. :hihi

Det där va lågt...

/FW

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...