Där satt den!

Goodstuff skrev:
De som dissar 125 nu kommer om fem år sitta och diskutera vem som är bästa MotoGpföraren av Dovizioso, Luthi, Pedrosa etc.

Exakt! Som jag brukar påpeka: en duktig förare är en duktig förare, vilken klass han än kör i. Jag tror en del på Stoner också, faktiskt.

Salig skrev:
Håller med helt att man har roligare på en racehoj på bana än en vanlig hoj.

Men skall man köra själv, föredrar man en större hoj än 125cc oavsett om det är en racehoj eller ej... Alla gillar väl mer hk?

Gör man? Jag bytte från en sån hoj du har till en 125 Racer.....gissa vilken som jag tycker är roligast.....

Chris Ash skrev:
Gör man? Jag bytte från en sån hoj du har till en 125 Racer.....gissa vilken som jag tycker är roligast.....

Ok, kanske inte alla föredrar större hojar än 125cc, men jag tror nog ändå att dom flesta gör det. Det är väl i och för sig kul, att det blir lite variation på våra gator.

Salig skrev:
Ok, kanske inte alla föredrar större hojar än 125cc, men jag tror nog ändå att dom flesta gör det. Det är väl i och för sig kul, att det blir lite variation på våra gator.

Jo, men här kör vi på banor ;) Där det också iofs är trevligt med variation ;)

Salig skrev:
Ifall du missat det, så kan jag meddela att du skriver i racingforumet, och här diskuterar vi normalt inte hojar som körs på våra gator, utan hojar som körs på bana.

Detta var mitt lite långrandiga sätt att be dig vara lite mer "on-topic". Det finns utmärkta forum här på sporthoj.com där du kan snacka "gathoj" ifall det är det du vill.

kajlyl skrev:
Det är skillnad på att "köra hoj" och att "köra racing"

på bana är nog en racer bland det roligaste man kan sitta på..

Hmm... Kan bara säga: Tröset och rätt sällskap så har vi diskvallificerat det påståendet... :tuttar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman