Där satt den!:D

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW R1200r Classic
Då var det min tur också! Ett fint B pryder nu mitt körkort! Första försöket och allt:banana
Så nu kommer jag att chilla med bärsen på förpuben på lördag :fyllisar
(Det betyder att även jag kommer köra packade SHare till SL priser dvs 60:-/km)
 
Grattis! :tummenupp
edit: Jag förväntar mig att bli skjutsad var jag vill, när jag vill :rolleyes:
 
Last edited:
Bikerbitch skrev:
GRATTIS! That fucking feeling is great. betyder detta att jag får supa den 27.e och slipper va fyllechaffis? :yoparty
You got BB! Priset kan nog förhandlas på ngt sätt!;) Men jag har bara tre lediga plater just nu! So you better signup!
 
Biifer skrev:
Grattis! :tummenupp
edit: Jag förväntar mig att bli skjutsad var jag vill, när jag vill :rolleyes:
Självklart! Jag är ju skyldig dig en hundring! så 10 liter soppa kan jag bränna åt dig;)
 
Grattis!
Det var en rejält najs känsla, vill jag minnas... :)
 
:banana
cool_adde skrev:
Då var det min tur också! Ett fint B pryder nu mitt körkort! Första försöket och allt:banana
Så nu kommer jag att chilla med bärsen på förpuben på lördag :fyllisar
(Det betyder att även jag kommer köra packade SHare till SL priser dvs 60:-/km)


Grattis grabben. Ta det nu bara lugnt så ses vi i trafiken. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top