arnoldsson
Min Honda krånglar ALDRIG!

Jag har nu sett fram emot att börja plugga till hösten. Jag är ingen läsmänniska över huvud taget men jag hade ändå bestämt mig för att börja med något. Jag hittade en utbildning som verkade jätteintressant och som ledde till jobb. Nämligen ortopedtekniker. (man sobbar med att ta fram proteser och ortopediska hjälpmedel till folk som behöver det) Jag var upp i Jönköping och besökte ett gäng ortopedtekniker en hel dag och fick se vad man gjorde. Efter den dagen var jag verkligen heltänd på det! Jag längtade verkligen till hösten!
MEN MURPHY BET MIG I RÖVEN!
Jag gick in och började leta efter ansökningshandlingarna på Hälsohögskolan i Jönköping. Jag vet att dom fanns där för ett tag sedan och jag hade varit i kontakt med kursansvarige på skolan och frågat om intagning mm. Vart fan har dom tagit vägen? Jag slängde iväg ett mail till den ansvarige för utbildningen och frågade vad som hänt. "-programstart igen TIDIGAST hösten 2007....." fick jag som svar.....
FANHELVETESJÄVLARPISSHELVETEFANRÖVSKIT!

Så vad gör jag nu? Jag ville läsa till just detta för att det leder till något. Man får jobba med händerna och skapa något. Det är just det jag vill göra!
Någon som har några bra tips som har varit i samma situation? Jag bor fortfarande hemma hos föräldrarna och jag svär att jag dödar dom snart om jag inte kommer iväg snart!

SÅ SNÄLLA NI SOM VET! SVARA DÅ!!!!!!!
Känns som om jag kommer att sluta på en parkbänk nån stans just nu!

Ja just det jag... jag vet en sak jag kan göra; enkel biljett till Paris och sen främlingslegionen på Corsica i 5 år.,...