Däckvärmare?

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hur många här inne som kör B-race i år kommer att använda däckvärmare, är det verkligen nödvändigt?
 
Mrlind skrev:
Hur många här inne som kör B-race i år kommer att använda däckvärmare, är det verkligen nödvändigt?

Bra för däckslitaget men du klarar dig utan.


Jag kommer använda mina. :)
 
Jag använde mina inför b-racet förra året och kommer att fortsätta med det. Om jag inte hade några så skulle sådana inte vara först på prio-listan, men nu när dom följde med hojen så använder jag dom så klart.
 
.

Verkar ju hyffsat nödvändigt i alla fall, men vart får man tag på några under 3000 spänn??
 
Mrlind skrev:
Verkar ju hyffsat nödvändigt i alla fall, men vart får man tag på några under 3000 spänn??

Jag har för mig att jag sett sådana i säljesannonserna ett par gånger under vintern. Håll korpgluggarna öppna och annonsera själv.
 
Däckvärmare

Ja ska köra b-race o ja hörde runt endel och kom fram till att de är en fördel om man har de så ja slog till och köpte ett par,
Sätt ut en köpes annons här på spothojs annonser. :tummenupp
 
Epa skrev:
Ja ska köra b-race o ja hörde runt endel och kom fram till att de är en fördel om man har de så ja slog till och köpte ett par,
Sätt ut en köpes annons här på spothojs annonser. :tummenupp

Redan gjort. :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top