Däckvärmare

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
2xR1
Någon som har ett par däckvärmare att låna ut för en peng alternativt köpa loss dom?! Behöver dom under vecka 29!!! :yoparty

Tacksam för svar! :)

Last edited:
Om det inte har löst sig kan kanske jag låna ut mina, skall isf bara kolla så det inte är någon kvällskörning jag skall på den veckan. :)

Ser inGen ljusning än, så hade varit kanon i såna fall! Själv klart mot betalning eller delar eller nåt roligt :)

Ser inte ut att vara någon kvällskörning den veckan så du kan låna dom. :)
När vill du hämta dom? Jag drar till Sthlm på fredag vid lunchtid, kommer hem söndag kväll.

en puss så blir styret glad ! :näsblod

eller så visar du :tuttar så är styret i extas !

Varför är du så inskränkt att det skall vara endera bara? Ge mig både och så blir jag nöjd! :tungan

Jag kommer hem torsdag kväll så antingen kvällen eller fredag morgon ? Pm:à ditt nummer så löser vi de :) tack

Skickat!

Skaru inte till Bike week? :7peta

Nae, skippar det i år. Blir lite dykning den veckan istället och Falkenberg på onsdag. Skall dock försöka åka den 1 aug på KMK:s bandag på G-åsen, om man bara får fixat med jobbet. :) Vad har du inplanerat för bandagar?

Bikeweek är väl v30? :va

Skickat!

Nae, skippar det i år. Blir lite dykning den veckan istället och Falkenberg på onsdag. Skall dock försöka åka den 1 aug på KMK:s bandag på G-åsen, om man bara får fixat med jobbet. :) Vad har du inplanerat för bandagar?

Bikeweek är väl v30? :va

Oops, och här trodde man att man hade koll. :tummenupp

Jo, det blir ett par dagar på karlskoga nästa vecka, och sen kanske nåt på bike week också, får se.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra