Kongo
Men gasa sa jag!!!
Vad ska man ha? Hörde 2,5 fram men vet inte bak.... någon som kan HILFE bitte? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kongo skrev:2138873Vad ska man ha? Hörde 2,5 fram men vet inte bak.... någon som kan HILFE bitte?![]()
mAN u ALEN, ska man följa säj! Kiitos!enhjuling skrev:21388912.9 står det i manualen

Beror väl på vad du har för däck, kolla på däcktillverkarens hemsida. I min manual står det 2,5/2,9 (fram/bak) men det är för Bridgestone BT020. Nu kör jag på Pilot Power och i de skall jag ha 2,2/2,5 enligt Michelin.Kongo skrev:2138873Vad ska man ha? Hörde 2,5 fram men vet inte bak.... någon som kan HILFE bitte?![]()
rob skrev:2138972när vi ändå pratar om r1 -04, går det o ställa in styrdämparen?
Mojje skrev:2139284Beror väl på vad du har för däck, kolla på däcktillverkarens hemsida. I min manual står det 2,5/2,9 (fram/bak) men det är för Bridgestone BT020. Nu kör jag på Pilot Power och i de skall jag ha 2,2/2,5 enligt Michelin.
//\//\
Starta här:eV1Te skrev:2139300Var hittar du information om det? Själv har jag Pilot power o Pilot road.. hittar inget på deras hemsida om däckstryck..
Mojje skrev:2145932Starta här:
http://two-wheels.michelin.com/2w/front/affich.jsp?codeRubrique=2092004103637&lang=EN
Välj sedan "Find tyres" till höger på hemsidan.
Exempel till Thundercat:
http://two-wheels.michelin.com/2w/f...f&cd_cylindree=4d484f4c43&cd_annee=4d4c4b4248
//\//\
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |