Däckskärare

Har inga hemma men om du ska köpa en och även Barrett kan jag tänka mig att ta hem igen.

Är det någon mer som vill ha? Kan tänka mig att ta hem nu isf.

Om någon är intresserad så har jag en däckskärare till salu. Den är använd ett fåtal gånger så den är i nyskick. Några askar med skär finns också.

däckskärare

Är det någon som har en till salu?
Jag behöver en

slå en signal 0702450049

Hur många är det som vill ha? Den gamla modellen har utgått och blivit ersatt av en ny snygg och minst lika bra. :) Den är lite dyrare men jag fick ett erbjudande om att köpa fem så blir det i princip samma pris.

Bifogat

• b_x.jpg
    b_x.jpg
    10.4 KB · Visningar: 856
Ehm, växelkursen går emot oss ser jag, har inte handlat sen innan Euron blev dyr, rabatten vi har äts upp av skillnaden på växelkursen.. :)

Ser ut som priset skulle hamna på 3500 kr, det är ingen billig grej men ett jäkligt bra pris på en jäklig bra däckskärare. :) Skulle någon mot förmodan hitta billigare nån annanstans är det bara att tipsa, jag tjänar "inget" på det här så för min del får ni gärna handla var ni vill. :)

Last edited:
Dags att vänta lite och hoppas våra rubel stärk lite snart...

Har vi väntat klart snart?...
Jag är på om du ska beställa Marcus :-)
Borde finnas fler som behöver.

Inte hört nåt intresse på senaste så inget jag planerat men får du/vi ihop några stycken är det inga problem att handla, eller om pengar inte spelar nån roll går det ju handla bara en också. :)

Inte hört nåt intresse på senaste så inget jag planerat men får du/vi ihop några stycken är det inga problem att handla, eller om pengar inte spelar nån roll går det ju handla bara en också. :)

Jag är med! Hörde på Däckia som vi är vår kund att de kunde fixa för 5200:-.
Kan du fixa billigare än så, så är det av intresse!

Euron har väl blivit något billigare sen sist så 3300-3400 kanske, någon mer som är intresserad?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman