Däckskärare

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Är det någon som behöver däckskärare? Oumbärligt tillbehör för alla Supermotoförare.

Jag har letat och bara hittat en leverantör av däckskärare i Sverige, Svenska Pang, de vill ha 4956+moms=6195kr för sin. Så för nån månad sen tog jag hem 4 stycken direkt från tillverkaren i Tyskland åt mig och några kompisar, riktigt bra kvalité, som att skära i smör ungefär. Så nu tänkte jag om det är någon mer som behöver?

Priset är 2600kr inkl. tysk 16% moms + ev. blad á 50kr/20pkt.

Jag har mycket måttligt vinstintresse i detta så skulle någon mot all förmodan veta nåt annat sätt att få tag på motsvarande däckskärare billigare så får ni gärna handla där så får jag ett problem mindre, jag gör detta mest bara för att vara snäll. :)

2007-02-01: Nytt köp på gång, läs längst bak i tråden för mer info.

Tråden är startad med Swedies godkännande.

Bifogat

• Nr5.jpg
    Nr5.jpg
    43.7 KB · Visningar: 784
Last edited:
Ni kan gå ihop med nån och köpa tillsammans, det var ett 50%-igt fenomen i förra omgången. :)

Med respekt för de andra som vill ha så beställer jag på måndag, sen tar det ytterliggare en vecka innan grejorna kommer och sen är det bara två veckar till löning.

Last edited:
Jag vill gärna ha, men har inte råd just nu. Kom tillbaks i höst :tummenupp

RookieSM skrev:
Är det någon som behöver däckskärare? Oumbärligt tillbehör för alla Supermotoförare.

Jag har letat och bara hittat en leverantör av däckskärare i Sverige, Svenska Pang, de vill ha 4956+moms=6195kr för sin. Så för nån månad sen tog jag hem 4 stycken direkt från tillverkaren i Tyskland åt mig och några kompisar, riktigt bra kvalité, som att skära i smör ungefär. Så nu tänkte jag om det är någon mer som behöver?

Priset beror lite på hur många det blir men det kommer inte bli över 2900kr inkl. tysk 16% moms. Då får ni med två askar blad också.

Jag har mycket måttligt vinstintresse i detta så skulle någon mot all förmodan veta nåt annat sätt att få tag på motsvarande däckskärare billigare så får ni gärna handla där så får jag ett problem mindre, jag gör detta mest bara för att vara snäll. :)

Tråden är startad med Swedies godkännande.
Grymt bra däcksskärare, den bästa jag har testat!
Bara så ni vet ;)

Det verkar vara ett bra pris för så pass fina skärare. Min Truckmaster (som inhandlades från Svepang) gick på 5.000 ungefär och det var utan moms. Detta för tre-fyra år sedan. Med det är ju så: bra verktyg gör halva jobbet - så köp två :)

Olof Eriksson skrev:
Va bra! Då tar du med den till spanien då, för jag fick inte skära nå däck här i stan. :tummenupp
App app, glöm inte att de andra delägarna i just den skäraren troligen vill ha den just då ;)

Supermoto skrev:
App app, glöm inte att de andra delägarna i just den skäraren troligen vill ha den just då ;)
Kompis, stå redo med den när jag kommer då, så får du göra en snabbskärning :P

Olof Eriksson skrev:
Kompis, stå redo med den när jag kommer då, så får du göra en snabbskärning :P
Haha, tror nog det ska gå bra.
Känns inte som vi kommer behöva skära i dubbdäcken så himla mycket när ni är borta :)

Jag kan nog fixa några (ink. mig) som är intreserade!
Får testa Stoffts i spanien kanske :tummenupp

mvh// Norris # 23

jag är oxå intresserad.. Har sålt mina motardgrejor. men alltid bra att vara utrustad.

Norris skrev:
Jag kan nog fixa några (ink. mig) som är intreserade!
Får testa Stoffts i spanien kanske :tummenupp

mvh// Norris # 23
Vill du ha en så får du nog bestämma dig innan ni åker till Spanien. :)

Ni som är intresserade kan väl skicka ett pm med namn, adress, telefonnummer, mailadress mm så får jag bättre överblick vilka som verkligen vill ha. :tummenupp

Last edited:
Jösse skrev:
Jag ska ha en.

Finns det olika utförande på skärbladen ?? bildexempen ?
Det finns massa utföranden, se tabellen. Bladen kostar 50 kr per paket. För att göra det enkelt tänkte jag skicka med ett 20-pack var av R1 och en R2, vill ni ha mer utöver det så är det inga problem.

Bifogat

• Blad.jpg
    Blad.jpg
    128.9 KB · Visningar: 1,080
Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...