Däcksbrännarställe i Uppsala (behöver snabbt svar)

Kryptonit skrev:
Aj aj, kapten!

Visste inte det :rodnar
Menade inte att vara brysk, men det är faktiskt inte tillåtet. Det skadar nämligen asfalten och då är det bättre att busa på annan plats. :tummenupp

Hur är det att burna utanför banan då?
(Det är inte intressant för mig efterssom jag byter bakdäcket på måndag morgon... Jag kan därför inte vara med på Rörken på måndag som ni förstår... :( )

Det är tur att det är dags att mörda bakdäcket idag, för efter dagens korta tur med M:et började däcket se ut så här:

Bifogat

• däck.jpg
    däck.jpg
    43.6 KB · Visningar: 84
sv650 skrev:
Ska du inte behålla däcket? Har aldrig sett ett däck med sånt *grymt* fäste! Såg iallafall vi som skulle vara publik när du skulle burna idag vid pumpen... :p Det enda däck som slets var framdäcket som kasade... :p :D

Sant! :D Men det var duktigt mycket rök vid första omgången! Folk som fikade ställde sig upp för att kolla/fly. :tummenupp :rock :rock :rock :rock :rock

Ha! Skit ner dig sv650! :crash

Satan att jag inte gav kameran till NinjaNurse innan jag försökte 1'a gången!!! Vilken dj**va rök det blev! :D
Gången efter så hade jag som du såg sv650 "liiiiiiite" för bra grepp på kullerstenarna för att börnisen skulle bli bra... Hoppen/hasen kom igen. :rolleyes: Skit!

För mycket tyngd bak på Tigern och att luta sig fram hjälper inte, då den har styret ganska mitt på hojen. Lite uppförsbacke eller om du placerar framhjulet i en grop eller mot kantsten så går det mycket bättre :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman