HanneZ
Guest
Någon som testat däckpasta som glidmedel vid samlag? Det ska ju dunsta bort... slipper man duscha efter då? Nån som testat? Dela gärna med er av era erfarenheter o synpunkter. Positiva som negativa!
/ Hannes
/ Hannes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

UrbanTiger skrev:Prova valfett, funkar både som däckpasta och glidmedel![]()
varför kom jag inte på det..........
HanneZ skrev:hahaha, jävlar va tråkit ja har

Långa farbron skrev:Behöver du glidmedel så har du gjort fel från början![]()
![]()
....gör om ,gör rätt![]()

Dee_cati skrev:Behöver du inte glidmedel så har du för liten...![]()
![]()
skall alltid ta den snabba vägen och fuska med glidmedel,annat var det på min tid då fick man vackert hålla på tills det blev blöt av sig självt.Och sen bodde vi i en skolåda på motorvägen och fick gå 5 mil till skolan varje dag.Sen åt vi sill och grus till frukost

Långa farbron skrev:Ytterligare en som inte fattat vikten av ett bra underarbete
HanneZ skrev:hahaha, jävlar va tråkit ja har
HanneZ skrev:Nej!@# dom är jobbiga att få på sen igen när huden är lätt fuktig av allt gympande!

Lartes skrev:Men du erkännde ju att du hade lite, du sa ju att det knappt skulle kännas, bara sticka till lite.![]()
Det va därför jag avböje![]()
du ärLånga farbron skrev:Det sa jag bara för att inte ville skrämma bort dig.![]()
För du stog ju där och kved som den lilladu är
-Nej Fniss fniss thi thi jag är faktiskt oskuld thi thi,Mennnnn jag vill jätte jätttteee jättegärna åka med den snygga farbron thi fniss.

Lartes skrev:Eller så va det nån, som kallar sig fula farfar, som ringde unga, häftiga, Lartes (som BTW alla brudar vill ha) å bad på sina bara knän att få träffa denne världsvana ungdom.
Så Lartes utfärdade lite välgörenhet å avsatta en dyrbar kväll för den stackars farfars skull.![]()
när du klamarde dig fast som en liten Koala runt farbron,när det var dags för omkörning.HanneZ skrev:Nej!@# dom är jobbiga att få på sen igen när huden är lätt fuktig av allt gympande!
HanneZ skrev:haha, spela in den så blir det en grym garagehit!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |