Däckkrängare en söndag?

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Någon som känner till någon som kan kränga på däck (fan heter det så ens, ja ni fattar vad jag menar, lägga på fälg) på söndagar i malmötrakten? Tänkte dra en rövare och sticka till BKKn på knutan på måndag och se om det finns några överblivna platser men först behöver jag VERKLIGEN byta till mina nya däck (maxxis presa sport) både fram och bak, HJÄLP :)

Vilken bra fråga!

Kunde faktiskt ställa densamma idag. Köpte en scooter igår. En -03 som rullat 380 mil, har mao stått en del. Stått så pass mkt att det blivit ganska omfattande torrsprickor i däcken. Hade passat mig utmärkt att fixa det i morrn, eh .. idag. Hur e de me Br Hörberg, söndagsöppet?

nä verkar dåligt där :(

Öppettider för däckbyte
Vardagar 9:00-17:30
Lunchstängt 12:30-13:30
Lördagar 9:00-13:00

Mitonga i lomma ! :tummenupp

nja det har dom väl inte? står söndagsöppet mars-mitten av juni på hemsan ju! :( kom på att sambon har bilen i vilket fall och är inte hemma förrän i eftermiddag så det lär väl vara kört i vilket fall

city däck i malmö.dom har öppet till 1800 tror jag.vi var där i går med lösa mc hjul o satte på däck vid 17.30 och jävligt bra priser dessutom.
inte som dom mc verkstäderna precis dom e pisse dyra oavsett vem.

city däck i malmö.dom har öppet till 1800 tror jag.vi var där i går med lösa mc hjul o satte på däck vid 17.30 och jävligt bra priser dessutom.
inte som dom mc verkstäderna precis dom e pisse dyra oavsett vem.

jäklar att jag inte såg detta tidigare!! Ringde precis och som du sa så stängde de kl 1800 så det var ju knappt lönt att ens tänka tanken! Tror jag sticker till knutan med nuvarande däck imorgon i vilket fall så får vi de vad de säger :)

Verkar vara ett bra ställe de där City däck, skulle ha mellan 150-200:-/däck om jag kom in med hela hojen, lika mycket som det kostar med lös fälg hos de flesta andra :Bugar

jäklar att jag inte såg detta tidigare!! Ringde precis och som du sa så stängde de kl 1800 så det var ju knappt lönt att ens tänka tanken! Tror jag sticker till knutan med nuvarande däck imorgon i vilket fall så får vi de vad de säger :)

Verkar vara ett bra ställe de där City däck, skulle ha mellan 150-200:-/däck om jag kom in med hela hojen, lika mycket som det kostar med lös fälg hos de flesta andra :Bugar

Ta med dig däcken om du har möjlighet till det. Sist jag körde där med smc hade en av instruktörerna med sin racebuss där de krängde däck till alla som kommit dit med "icke godkända" däck. Tror de sålde däck också.

ja det är bra ställe skitbra priser.vi är ett gäng som brukar köpa däck där till våra hojar och dom ger lägre pris än mc verkstäderna.:tummenupp

Ta med dig däcken om du har möjlighet till det. Sist jag körde där med smc hade en av instruktörerna med sin racebuss där de krängde däck till alla som kommit dit med "icke godkända" däck. Tror de sålde däck också.

Vi kommer tyvärr inte vara där imorgon med bussen. Nästa gång det är en 2dagars kanske vi dyker upp med bussen och kanske kör lite service rajs igen. Det var rätt många hojar som behövde det tydligen. Alltid kul man kan hjälpa till.
Synd jag inte såg tråden tidigare, hade kunnat hjälpa dig med däcken.

www.mrtracing.se

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...