Däckköp - Hjälp med beteckningar

kieL skrev:
2310259 ahaha ;D buhu, jag vill oxå ha hoj. fyller 16 om en månad typ. så jag köper snart. längtar som fan =) dock finns det ju inte så många intressanta ute just nu så :( :gnissla
Göttans! Men då har du kortet till nästa sommar iaf? Jag klarade mitt den 26:e juni, och då fick jag en avbokad tid. Annars var första tiden den 17:e augusti :S

Grappy skrev:
2310249 haha, okaj ;) Jag & min polare körde as sakta, typ 5km/h, och snackade en gång. Då kom KTM'en och körde bakom lika sakta som vi en stund, sen drog han förbi utav bara helvete :P Trodde han skulle stanna och snacka, men icke ^^

haha när va detta :hihi

Grappy skrev:
2311772 Göttans! Men då har du kortet till nästa sommar iaf? Jag klarade mitt den 26:e juni, och då fick jag en avbokad tid. Annars var första tiden den 17:e augusti :S

jag hoppas väl att jag kan få nån tid slutet av augusti. början sept.

Grappy skrev:
2314414 Ah okaj =D Blir ju gött om du får kortet i år. Då har du ju hela säsongen nästa år och du hinner nog köra en del i år också :)

a det lär ju bli mkt soft isåfall (: hur blir det med rör till din hoj då ? blir det ngt lr ? :banana

kieL skrev:
2314942 a det lär ju bli mkt soft isåfall (: hur blir det med rör till din hoj då ? blir det ngt lr ? :banana
Jadu.. Har PMat en som hade effektrör på sin CBR innan han klämde på 150cc och grejer :P Frågade om det blev någon märkbar skillnad. Enligt Gianellis bänkningspapper verkar man få nästan 3hk mer i mellanregistret och 1,5 på de höga varven. Man får ju sköönare ljud om inte annat :yoparty

Grappy skrev:
2316771 Jadu.. Har PMat en som hade effektrör på sin CBR innan han klämde på 150cc och grejer :P Frågade om det blev någon märkbar skillnad. Enligt Gianellis bänkningspapper verkar man få nästan 3hk mer i mellanregistret och 1,5 på de höga varven. Man får ju sköönare ljud om inte annat :yoparty

ah man om du nu får tag i ett å slänger på det får man ju hoppas på det bästa :banana :hihi

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP