Däckfråga

Gurra H

Nu med hus på vischan!
Gick med
13 May 2003
Ort
Uppsala
Hoj
VFR 800FI
Hej på Er!

Förra säsongens Rörkenkörningar gick hårt åt mitt framdäck, så nu är det dags för ett nytt.
Någon som vet vem, om någon, som säljer Avon-däck i Uppsala?
Eller om ni kan rekommendera en handlare någon annanstans.

Mvh

Gurra
 
Varför just Avon? Metzeler, Michelin, Dunlop och Pirelli gör ju minst lika fina däck.

Kolla på däckspriserna på www.vurpan.com vet ja´!

Eller också passar du på att byta hela hojen. :7peta
 
Eller också passar du på att byta hela hojen. :7peta[/QUOTE]

Varför just Avon? Jo, för att jag är väldigt nöjd med dom!
Dessutom är bakdäcket bara halvslitet och jag vill ha samma märke fram och bak. Har fått för mig att det är bra.
Men jag ska kolla runt efter andra märken! Vurpan verkar ju vara en schysst sida.

Byta hojen? :fatta!
Jo, tankar på det finns!

/Gurra
 
Däck

Kolla me Partik på Bil & Mc Däck på Bergsbrunna Tegelbruk (0736-357911).
 
Däckcity....inte långt från Dasilva Racing. Dom gjorde ett bra pris på mitt däck. Avon sp pro.
 
GSX1100Gurra skrev:
Hej på Er!

Förra säsongens Rörkenkörningar gick hårt åt mitt framdäck, så nu är det dags för ett nytt.
Någon som vet vem, om någon, som säljer Avon-däck i Uppsala?
Eller om ni kan rekommendera en handlare någon annanstans.

Mvh

Gurra
" WWW.BIL-MCDACK.SE " SÄLJER AVON
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top