däckbyte

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date

sticky om däckbyte för dom som vill,ska jag fixa en?

• Antal röstningar
    0
Service

Här snackar vi service på hög nivå! Tackar å bockar, har varit ute å finkört lite i kväll, går ju alldeles utmärkt när man har däck :Bugar

yes då sitter vi här och väntar på en prisuppgift!

jag behöver kränga av däcken för att sedan lacka fäljrna och sedan kränga på igen!

vet inte om jag bara hade flyt men jag och 2 polare har alla krängt våra däck hos honda för 100 kr / hjul men då är det lösa däck och fäljar som gäller!

hornet oskar skrev:
yes då sitter vi här och väntar på en prisuppgift!

jag behöver kränga av däcken för att sedan lacka fäljrna och sedan kränga på igen!

vet inte om jag bara hade flyt men jag och 2 polare har alla krängt våra däck hos honda för 100 kr / hjul men då är det lösa däck och fäljar som gäller!
sorry,har inte vart hemma förrens sent igår...
här har du: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=75108

låter som bra service men för mig blir det billigare och antagligen lika snabtt att dra till honda!

vart kränger ni någonstanns? kan man komma dit och få det för 100 / hjul så är det samma som honda och då gynnar jag hellre er !

HA det bäst / oskar

Låter mycket intressant går ju lite bakdäck då och då :yoparty :yoparty
Känns bättre å gagna nån här än nån sinessvag märkesverkstad utan känsla för kvalitet :huvet

ok då fårstår jag hade själv inte velat ha spring i mitt garage!

ha det gött och kräng på!

nr om man vill ha krängt kvällstid eller lördag söndag??

Mv. OSkar

Tack killar.. det var ett nöje att göra affär med er... det gick hur bra som helst... ni hämtade hojen... och två timmar senare hade hojen nya däck på sig...

Jag rekommenderar er starkt till mina andra polare... många plus...

och att jag var orlig för att lämna ut hojen till någon annan var helt i onödan... för gbg. är liten stad och man känner igen de flesta som åker hoj... :tummenupp
:fyllisar

EZrideR skrev:
Tack killar.. det var ett nöje att göra affär med er... det gick hur bra som helst... ni hämtade hojen... och två timmar senare hade hojen nya däck på sig...

Jag rekommenderar er starkt till mina andra polare... många plus...

och att jag var orlig för att lämna ut hojen till någon annan var helt i onödan... för gbg. är liten stad och man känner igen de flesta som åker hoj... :tummenupp
:fyllisar
gör man dåligt jobb så försvinner folk så det gör vi inte kan jag garantera :tummenupp
skulle inte ens komma på tanken o sno nåns hoj,dessutom så vet ju folk vilka vi är...
ta´t lugnt med dom nya däcken,tänk på att dom är hala i början :tummenupp

Skorpan skrev:
gör man dåligt jobb så försvinner folk så det gör vi inte kan jag garantera :tummenupp
skulle inte ens komma på tanken o sno nåns hoj,dessutom så vet ju folk vilka vi är...
ta´t lugnt med dom nya däcken,tänk på att dom är hala i början :tummenupp
Skorpan rockar! Inget snack om saken.. :tummenupp

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken