Däckbyte - fälg till fälg MALMÖ

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Hoj
svart sebeärr 600
Någon som känner till någon firma som utför detta arbete till en billigt peng? Har annars en polare som jobbar på bilfirma som kan göra det åt mig men han kan inte "proff-balansera" hjulet utan körde så en amatörbalansering som inte blir perfekt. Räcker det på bakhjulet? :va

Ingen som vet? Måste vara i Malmö.. :tomten

Bakhjul är inte så känsliga för balansering.. så om dina lager är helt okej så ska det gå o "snurra o se var de stannar" metoden

AleX skrev:
2143193 Bakhjul är inte så känsliga för balansering.. så om dina lager är helt okej så ska det gå o "snurra o se var de stannar" metoden

AAaaaa dom är fina förutom att jag råkade spilla en droppa lacknafta på ett lager när jag rengjorde fälgen :huvet :huvet hoppas inte det tog skada ;)
Så du tror jag kan köra snurrametoden och sen ska det va lugnt alltså? Vill ju inte riskera nåt pga ngt enkelt som en balansering :näsblod

Ooops skrev:
2143215 AAaaaa dom är fina förutom att jag råkade spilla en droppa lacknafta på ett lager när jag rengjorde fälgen :huvet :huvet hoppas inte det tog skada ;)
Så du tror jag kan köra snurrametoden och sen ska det va lugnt alltså? Vill ju inte riskera nåt pga ngt enkelt som en balansering :näsblod

Så går det till i depån...
Men som sagt är lagerna ok ska ska de funka bra

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back