däck till suzuki sv!

åzkar

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Street Triple, 2009
Jag har en suzuki sv -04 och undrar vad ni har för däck på era sv och vart ni köper dem ifrån? Har kikat lite på mcdackonline.com, och där verkar ju allt kanon! Jag är student så jag har inte råd med vilka däck som helst kanske ja skulle säga me!!

åzkar skrev:
2110278 Jag har en suzuki sv -04 och undrar vad ni har för däck på era sv och vart ni köper dem ifrån? Har kikat lite på mcdackonline.com, och där verkar ju allt kanon! Jag är student så jag har inte råd med vilka däck som helst kanske ja skulle säga me!!

Fråga/sök på sv-tråden. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37430&highlight=svtr%E5den Har själv orginaldäck på sv:n.

Har bara positiva saker att säga om mcdackonline.com :tummenupp

2fast4hjo skrev:
2110297 Fråga/sök på sv-tråden. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37430&highlight=svtr%E5den Har själv orginaldäck på sv:n.

Har bara positiva saker att säga om mcdackonline.com :tummenupp

Alltså, jeg är inte ute efter att köra på bana eller liknande och inte heller ut o köra skiten me hojen (för det är jag ändå för kass för), så dem däcken för 800 spänn (för framdäck) på dackonline, måste väl duga alldeles utmärkt, eller?

åzkar skrev:
2110331 Alltså, jeg är inte ute efter att köra på bana eller liknande och inte heller ut o köra skiten me hojen (för det är jag ändå för kass för), så dem däcken för 800 spänn (för framdäck) på dackonline, måste väl duga alldeles utmärkt, eller?

kom igen nu!! hjälp mej :va :Bugar

åzkar skrev:
2111609 kom igen nu!! hjälp mej :va :Bugar

Se till att du köper ett ZR klassat däck. Det innebär att du kan köra jättefort, vilket du behöver.

800:- för ett framdäck är ett ok pris.

I övrigt är det bara vraka och välja...

Mitt tips är att höra med alla däcksäljarna här på SH... dom har ofta bra originaldäck kvar efter att ha bytt till racedäck på någons hoj.