Däck till 250SP - HJÄLP!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Mattias säger att TL-racing inte har däck, och det har inte jag heller. Anderstorp är om en dryg vecka och det blir svårt att köra utan. :näsblod

Finns det någon som har såna där sp-däck och kan tänka sig att sälja dom till mig?

anja skrev:
Mattias säger att TL-racing inte har däck, och det har inte jag heller. Anderstorp är om en dryg vecka och det blir svårt att köra utan. :näsblod

Finns det någon som har såna där sp-däck och kan tänka sig att sälja dom till mig?

Jag har för mig att de skulle få in en ny däcksleverans på tisdag. Stämmer det hinner du ju köpa däck av dom innan Anderstorp.

anja skrev:

Men glöm för gudskull inte Falken nu på lördag :7peta

Jörgen Player Special skrev:
Alla gamla förare kommer ta med sina bättre beg däck till Falken så vi har nåt att tävla på.. Jag står själv med slitna däck! Men det får bära eller brista...

/JPS

dom däcken jag har är fel däck, och dessutom pyser dom luft. men vafan spelar det för roll när Mattias ändå säger att jag kör alldeles för sakta...

:huvet

*/ ?>
Back