Däck säljes!

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Säljer Michelin och Dunlop (har du testat nya 208) samt monterar däck åt dig för en billig peng. Tar emot lösa hjul samt hela hojar.
Har varit borta från forumet ett tag men några av er kanske känner igen mig!
order@comi.se
0704-166177

/Ha det gott

Last edited:
Comi skrev:
Säljer Michelin och Dunlop (har du testat nya 208) samt monterar däck åt dig för en billig peng. Tar emot lösa hjul samt hela hojar.
Har varit borta från forumet ett tag men några av er kanske känner igen mig!
comi@telia.com
0704-166177

/Ha det gott

Tänkte bara slänga in en snabb blänkare/vittnesmål/rekommendation/upplysning om hur bra det funka att köpa däck av denna man :näsblod

Nu hade ju inte jag snokat runt efter det absolut billigaste men 1620:- för ett sprojtans Dunlop D208 framdäck balanserat och klart är väl ganska hyfsat??
Ringa och boka upp sig på ett däck sen få komma dit och få det monterat dagen efter (ringde 30 min innan och sa att nu dyker jag upp) gick bra.

Enda nackdelen är väl att han bara hade cola vanilj i sin kyl men Comi, om du läser detta så kanske du har åtgärdat det innan jag dyker upp nästa gång ;)

Nåväl, summan & kardemumman är :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Finns där 160/60*18" bakdäck? Sparar man någe pengar att handla av dig å få det skickat månntro?

/H

UrbanTiger skrev:
Hittar inte.
Är väl blind, LR nått :fyllisar

Är inte så jävla allvarligt menat om man säger så men man bör nog hålla sig i annonsforumet.

Annars e de bra i Frölunda Hållis ?
Jovars, hur är det själv? Nu är jag iofs i gamlestan å knegar på jobbet.

Kolla förstasidan igen så lär du se annonsen. Misstänker att det är samma, då namnet inte är ett vanligt "svensson-namn".

Jag heter Svensson. Sådeså.

Thinner är farliga saker... Nä nu får jag fanimej sluta :spammer

Som sagt. Om bra pris på 160/60*18" finns är jag nog intresserad... Däckkrängarmaskin har vi på "klubben" så det är lugnan =)

:banana

Jag kan också dela med mig av goda erfarenheter! Fick ganska direkta svar även om det var lite låg säsong just då.... sen råkade däcket hamna i felrotations riktning men kundmedveten som han är så fixades det på sena fredags eftermiddagen.:tummenupp

Jag vill ha ett Metzeler 300x35x18 på min hoj.... :rofl

Allvarligt med 20% är det ju toppen:)

Last edited:
UrbanTiger skrev:
Ringde i fredags och kollade. Det var ingen mer rabatt än dom priser som var upptagna på deras hemsida :död

Hej killar och tjejer!

Vill bara förtydliga, Priserna som är på hemsidan är redan rabatterade för sporthoj.
Detta är listpris exklusive moms, miljöavgifter och service.
När jag säljer till dom priserna lämnar jag över 20%, bara så ni vet.
Priserna för året har blivit uppjusterade av tillverkarna, tyvärr har dom inte mött upp med motsvarande rabatter, men så är det.

Carlo Comi

Tänkte bara tacka Comi för bra service!

Ringde och beställde i måndags och var upp och fick på ett fint GTS i onsdags, snabbt och till bra pris! Monterat medan jag väntade! :banana

Så tack Carlo! :tummenupp

Lär handla på Comi fler ggr! :tummenupp

UrbanTiger skrev:
Får ett Pilot Road 180/55-17 och ett Pilot Sport 130/70-16 för 3.500:- balanserat å klart nere på Euromaster. Säljaren kallad det horpris :tuttar
Andra orter och nätplatser i all ära men detta är lokalt i Köping. Lämna på luchen och hämta på hemvägen :tummenupp

Jasså.... min gamla hemstad...

FreddeH skrev:
Tänkte bara tacka Comi för bra service!

Ringde och beställde i måndags och var upp och fick på ett fint GTS i onsdags, snabbt och till bra pris! Monterat medan jag väntade! :banana

Så tack Carlo! :tummenupp

Lär handla på Comi fler ggr! :tummenupp

Instämmer! Bra pris och fixat medan jag väntade i tisdags.

Back