Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fluxir skrev:ja köppte nyss nytt däck.. ja fick pröjsa 600:- för d... monterat å klart... så d va inte så farligt..
Mt65 ska vara hyffsade. Antagligen blir det sådana för mig.Nisse Järnet skrev:Gratis om man vinner dom![]()
![]()
![]()
Man får väl ett chysst MT65 för runt 6-700? Fram iof.
Tjackade sånt till min gammla TZR. Med däcket innan gick det knappt och göra stoppies alls, men sen gick det fint att plocka upp i 80+Out_Spinner skrev:Mt65 ska vara hyffsade. Antagligen blir det sådana för mig.
usch. Stoppies kan jag inte göra med min. Bromsarna tar aldelles för dåligt. Kanske är beläggen.Nisse Järnet skrev:Tjackade sånt till min gammla TZR. Med däcket innan gick det knappt och göra stoppies alls, men sen gick det fint att plocka upp i 80+prisvärda tycker jag.
Klarar ca 2.5-3 meter rakt fram tills det börjar gå snett.. Övning ger färdighet Nisse Järnet skrev:Tjackade sånt till min gammla TZR. Med däcket innan gick det knappt och göra stoppies alls, men sen gick det fint att plocka upp i 80+prisvärda tycker jag.
Swedie skrev:Vänta ett tag... sporthoj.com kommer snart erbjuda däck till alla medlemmar för BRA priser!!!
Tjaa, bromsa lite...jucka till samtidigt som du bromsar mer och sen balanseraolaking skrev:Jag försöker göra stoppies men utan resultat...nå tips...![]()
De kan jag lova att de gör!Out_Spinner skrev:Jag får hoppas det går bättre med stålomspunnet och nya färska belägg![]()
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |