Däck osv fotpump,vad tror ni om den?.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Såg att Mekonomen har en fotpump för däck,madrasser osv.
Endast 149 kr just nu.
Tror ni det är nåt att satsa på o ha i garaget? man får mer tid o möjlighet o kolla lufttrycket oftare i däcken o även lämplig att ha med sej för de som kör bana o experimenterar med däcktrycket.
http://www.mekonomen.se/butikmain.asp Kolla här så hittar ni nog vilken jag menar.

Jag lyckas inte få din länk att funka riktigt. Jag har dock en fotpump med manometer som nog är något liknande. Köpt på Biltema. Manometern är tyvärr lite opålitlig så jag skulle nog rekomendera en sån där liten fick-tryckmätare som komplement.

På Överskottbolaget hittar du liknande grejer från 79 kr. Har själv en därifrån. De duger bra att pumpa med men mätaren är nog inte så mycket att hänga i granen om du vill veta något så när exakt vilket lufttryck det är. Däremot ser man ungefär hur mycket man pumpar i vilket ju är bra. Enkelt och bra att ha med till banan om du tänker laborera med däckstrycket.

R1 racer skrev:
Såg att Mekonomen har en fotpump för däck,madrasser osv.
Endast 149 kr just nu.
Tror ni det är nåt att satsa på o ha i garaget? man får mer tid o möjlighet o kolla lufttrycket oftare i däcken o även lämplig att ha med sej för de som kör bana o experimenterar med däcktrycket.
http://www.mekonomen.se/butikmain.asp Kolla här så hittar ni nog vilken jag menar.

Jag äger en sådan du har och den funkar superbra. Min visar ca 0,05 kg fel och det är väl så bra man kan tänka sig..

Den är mycket robustare än rusta/biltema/mackarnas versioner

KÖP!

//jaG

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...