Däck, någon som har att sälja säj?

Kongo skrev:
2121983 Behöver däck till Rettan, både fram och bak, någon som har någon uppsättning?

Sök på forumet, har köpt alla mina (beg race däck) där..., har funkat kanon bra med bussgods, bara att hämta upp dan efter på Stationen...., om du hittar på nån så kan jag ochså köpa ett par.., blir ju ändå dax att byta i sommar... :D

Däck!!

Tjena Konga!!
Jag köpte nya till 954:an jag köpte på Däckonline.se hur bra som helst kom hem till dörren med dom och det var hur billigt som helst. :tummenupp
Ha det bra Sigge!!!!

Kongo skrev:
2121983 Behöver däck till Rettan, både fram och bak, någon som har någon uppsättning?

Jag har några uppsättningar ligger i garaget, bara att komma och välja ut ett set fina för 1500 kr.

Jag kommer nog att åka mer på slicks i sommar så jag kan undvara nåt av de 5-6 uppsättningar jag har.

Kreuger skrev:
2125354 Jag har några uppsättningar ligger i garaget, bara att komma och välja ut ett set fina för 1500 kr.

Jag kommer nog att åka mer på slicks i sommar så jag kan undvara nåt av de 5-6 uppsättningar jag har.
Intressant, har fått tag i ett par fina uppe i Luleå(!) som han ska ha 1000 spänn för, men jag vet ju inte vad bussgods kostar, kanske blir samma ungefär, vi får höras helt enkelt!, nu ska jag öppna FÖRSTA "Sista april ölen" :fyllisar .... hoppas vi ses ute!!

Kongo skrev:
2125473 Intressant, har fått tag i ett par fina uppe i Luleå(!) som han ska ha 1000 spänn för, men jag vet ju inte vad bussgods kostar

Mina Pilot Power kom med bussgods och det kostade 290 riksdaler.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...