däck minimoto

r matte skrev:
ne spekulerar i att göra spikdäck. :)

Ett litet tips är att fråga efter beggade däck på något forum. Betala mellan 800-1200kr är väl lite onödigt? :)

Therudeboy skrev:
Ett litet tips är att fråga efter beggade däck på något forum. Betala mellan 800-1200kr är väl lite onödigt? :)

Jo det har du rätt i. nån som har begade däck?

Therudeboy skrev:

395:- för fram och bakdäck och slang (nytt då, givetvis)på w-motorracing är väl iofs knappast så man avlider.

Coola Ola skrev:
395:- för fram och bakdäck och slang (nytt då, givetvis)på w-motorracing är väl iofs knappast så man avlider.

jo jag frågade om dimesionerna men fick inget vättigt svar

Coola Ola skrev:

Då läste jag helt fel. Trodde det var styckvis. My bad!

Sam skrev:
Vi säljer däck+slang för 380:- :tummenupp

Kommer du att ha fler saker tillsalu som tex original cylindrar motorer mm? Hade varit kul att ha lite olika cyllar att porta och se vad man kan komma fram till :banana

Sam skrev:
Vi säljer däck+slang för 380:- :tummenupp

vad är det för däck man får då? har du nån fulständing betäckning & fabrikat på dom?
mönstrat eller slicks?
hårda, mjuka eller medium?
måsta man ha slang?

CarMan skrev:
vad är det för däck man får då? har du nån fulständing betäckning & fabrikat på dom?
mönstrat eller slicks?
måsta man ha slang?
Han skrev ju tydligt att det var däck+slang..

Bart skrev:
Han skrev ju tydligt att det var däck+slang..
Ja, & vad skrev jag då?

mönstrat eller slicks?
måsta man ha slang? = är det ett vanligt däck men man får slang till ändå då dom alltid läcker lite?

CarMan skrev:
Ja, & vad skrev jag då?

mönstrat eller slicks?
måsta man ha slang? = är det ett vanligt däck men man får slang till ändå då dom alltid läcker lite?
Ja du.. nån fulständig betäckning har jag inte, men w-motoracing kanske har en fullständig beteckning.. :tummenupp

Bart skrev:
Ja du.. nån fulständig betäckning har jag inte, men w-motoracing kanske har en fullständig beteckning.. :tummenupp
Det var därför jag sitera Sam, han sa att han sålde & då vil jag veta vad han säljer

däck

:yoparty
r matte skrev:
Jo det har du rätt i. nån som har begade däck?
borde gå att göra gruppköp på däck med eller vilka delar som helst blir vi några stycken så :brinnerup

husabergrobin skrev:
:yoparty
borde gå att göra gruppköp på däck med eller vilka delar som helst blir vi några stycken så :brinnerup

Man vill ju veta vad det är för däck först, vill ju ha några med bra grepp i, anars så kvittar det ju i om dom är billiga!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT