Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
paprika skrev:2395622Hej,
Jag har sökt lite men inte hittat något bra svar.
Tänkte köpa nya däck till min 660. Vilka ska jag ha och var köper jag dom billigast? Vill ha så bra som möjligt.
/Patrik
doro skrev:2395673mcdackonline är nog billigaste. så bra som möjligt beror ju lite på. menar du så mjuka som möjligt? så hårda /slitstarka som möjligt?
paprika skrev:2395707varit där och kollat lite faktistk...
Jag menar bra grepp, och bra egenskaper, släpper gradvis å funkar bra i regn osv. Skadar ju inte om det har hyfsad livslängd också.
Cervantes skrev:2396209Röstar för pilot power 2ct räcker ganska långt och har väldigt bra fäste!
Nickeluring skrev:2396275Finns 2CT i 160 bredd nu? Det fanns inte när jag köpte...
Cervantes skrev:2396302Fan det har jag inte tänkt på.. bara antog det.. men vanliga power finns väl ialla fall?
Nickeluring skrev:2396275Finns 2CT i 160 bredd nu? Det fanns inte när jag köpte...
Snacka med Calle CarlssonBYAKIN skrev:2423512Någon som vet den billigaste försäljning av Maxxis Goldspeed?
Tacksam för snabbt svar.
Hej.Spider skrev:2423513Snacka med Calle Carlsson
Folkezx9r skrev:2425574Har man en gång kört på hemmaskurna slicks , så är det svårt att åka med gatdäck igen. Greppet på torrt väglag är i en klass för sig.....
Jag o 2 polare gick ihop o köpte 18 däck i somras. 2 framdäck o 4 bakdäck var... 4000:- / 3 pers !! Lånade en däcksskärare o däcken blev kanon....![]()
Vanlig missuppfattning. Skurna slicks går utmärkt i regn.Rasorblade skrev:2425593Inte lika roligt om det börjar regna när man är ute å kör![]()
Freddola skrev:2425529http://www.reifenversand.com/ Är flertalet 100 lappar billigare än mcdäck online.
Tog 2-3 arbetsdagar att få hem. Fick ända till dörren.
2243 med frakt till dörren för Pilot Power.
Hade köpt samma om jag köpt däck igen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT