Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha, intressant synpunkt...Olof Eriksson skrev:Finns de i svart tror ni?![]()
Nä men ärligt dom ser coola ut när man ser dom stå lösa men jag har inte sett nån hoj hittills som jag tyckt dom sutte smäck på
*Edit, hittade det här på sidan: "In fact, our main business is the remolding of aircraft tires, which we hold FAA approval rating for up to 225 MPH ground speeds!"
Jag vet inte med er men jag tycker det blev bra mycke mer skrämmande att åka flyg nu![]()
Olof Eriksson skrev:Jag vet inte med er men jag tycker det blev bra mycke mer skrämmande att åka flyg nu![]()
Adde-Gbg skrev:
Har för mig jag läste nånstans att det var sämre grepp i dom där färgade...Hinkas skrev:Är det på något sätt sämmre grepp i sådanahär däck eller är det ungefär samma som vanliga?
Olof Eriksson skrev:Jag vet inte med er men jag tycker det blev bra mycke mer skrämmande att åka flyg nu![]()
Kan du inte fråga din polare varför de inte ser till att ha snurr på däcken när det landar?Carpe me skrev:Går faktiskt inte 360blås när man landar ett vanligt traffikflygplan. Men för att försöra din dag så kan jag säga när man byter däcken. När corden synd, inte tidigare. Kompisen är pilot.
Carpe me skrev:Går faktiskt inte 360blås när man landar ett vanligt traffikflygplan. Men för att försöra din dag så kan jag säga när man byter däcken. När corden synd, inte tidigare. Kompisen är pilot.
Det där är en bra fråga faktiskt. man tycker att det borde vara busenkelt att få snurr på dom ju. Man kanske ska konstruera något å sälja dyrt åt flygbolagen.sandstream skrev:Kan du inte fråga din polare varför de inte ser till att ha snurr på däcken när det landar?
Det borde väl minska slitaget.
crashtestdummy skrev:Det där är en bra fråga faktiskt. man tycker att det borde vara busenkelt att få snurr på dom ju. Man kanske ska konstruera något å sälja dyrt åt flygbolagen.
Dee_cati skrev:Då får du nog prata med din pilotkompis och fråga om han flyger för aeroflot. Undrar varför de har så stränga bestämmelser när det gäller att hålla koll på hållfasthet samt separations-slitage på flygplansdäcken. Det är ju dumt med detta när de ändå kör tills korden är framme...
precis min tanke. så du får bara en halv milleRigge skrev:Paddlar på fälgarna som dras runt av fartvinden, ge mig 2 mille när du sålt ide´n.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |