Däck EFTERLYSES

Krattan

14 000 rpm
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX10R
Är det nån som har nåt liggandes? 150-160/60x17 bak 110-120/60-70x17 fram. Allt billigt eller gratis av intresse! Hojen står just nu helt utan däck å det är lite jobbigt! Det verkar som jag aldrig får mina beställda däck, men men den som väntar på nåt gott.........PMa eller ring om ni har nå skit över!

//Anders 070-975 52 09

Last edited:
Jag har ett 150 pilot race (ej soft) och ett michelin slicks fram 12/60......... bakdäcket är superfräsch på sidorna....... men en aningen platt i mitten.........

Jag tänkte sätta på de till helgen men så sakta som jag åker kan jag hamstra runt lite på pilotsport ett tag till........ eller då får jag en ursäkt att slippa byta......hehehe

Jag tänkte åka på dessa i söderhamn så än är det ingen kris för min del.....

Är det PAAAAAAAAAAAAANIK

Krattan skrev:
Är det nån som har nåt liggandes? 150-160/60x17 bak 110-120/60-70x17 fram. Allt billigt eller gratis av intresse! Hojen står just nu helt utan däck å det är lite jobbigt! Det verkar som jag aldrig får mina beställda däck, men men den som väntar på nåt gott.........PMa eller ring om ni har nå skit över!

//Anders 070-975 52 09

Du är snäll du Heda, men inte ska Lill-Husans brist på sulor förstöra din förestående racekarriär! *PUSS* :crash

Nähä, ska ni vara utan?

Jaja, ni vet vad sist utvägen är ivf :tummenupp

Yasha skrev:
Du är snäll du Heda, men inte ska Lill-Husans brist på sulor förstöra din förestående racekarriär! *PUSS* :crash

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back