Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kazta skrev:2100590tack, får ringa dom imorgon och kolla
Kazta skrev:2100692Absolut!!!! Skulle som sagt helst bara ha fått på dom nya sulorna, men i värsta fall får det väl gå endå..
Kazta skrev:2100559Hade tänkt och köra vårturen nu den 22:a men däcken börjar ta slut. Får ner nya ikväll men var kan man gå för att få dom på krängda???
Tacksam för hjälp!!
Willew skrev:2101114Mitonga i Lomma har säkert tid 040 19 41 40
Mr K skrev:2102303Om det är beg racedäck så tar hjulhuset i staffanstorp 100kr/st om du kommer dit med lös fälg. Om det är andra däck tror jag de tar 250kr/st från lös fälg.
Mitonga tar nog 250kr/däck från hojjen. Finns i lomma.
Var blev det? Jag gjorde mitt på hjulhuset vid 1730 idag ... fram och bak från fälgKazta skrev:2103240Så där ja!! Fixat och klart, så ska det bara sluta regna så e lyckan total!!![]()
Mr K skrev:2103257Var blev det? Jag gjorde mitt på hjulhuset vid 1730 idag ... fram och bak från fälg
Kazta skrev:2103421dubbel kollat och trippel kollat. pilen på däcket stämmer inte med pilen på fälgen. Här kommer en dålig bild oxå. Det blåa är framskärmen
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|