Dä år'ner säj

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Någon mer som varit ute och fyllehuggit granar inatt? :tomten

Last edited:
Kruxet var att vår välte.... med sisådär fem liters sockerlösning i foten. Fyfan vad klibbigt det är hemma hos oss :hihi

Ni vet att det är omkring 10k i böter att ta ett träd va? Så håll er till dikeskanterna och plantor under manshöjd :tomten

För att svara på frågan; ja de håller sig längre.

Jag har inga sådana problem, min gran är av den uppblåsbara varianten så det är bara att blåsa upp på hjulaftons morgon och dra ur luften på hjulaftons kväll. Lysande enkelt! :fyllisar

mb skrev:
Ni vet att det är omkring 10k i böter att ta ett träd va? Så håll er till dikeskanterna och plantor under manshöjd :tomten
Ni hade ju kunnat hugga ner den som står framför rådhuset... :hihi

Jag har inte fyllehuggit mig några granar. Men jag var ute på krogen igår för första gången 2004 :yoparty Men det var nog sista gången någonsin jag går på Källar'n. Jag var nog nästan den äldsta på hela stället... :näsblod

Esquire skrev:
Ni hade ju kunnat hugga ner den som står framför rådhuset... :hihi

Jag har inte fyllehuggit mig några granar. Men jag var ute på krogen igår för första gången 2004 :yoparty Men det var nog sista gången någonsin jag går på Källar'n. Jag var nog nästan den äldsta på hela stället... :näsblod
Börjar bli så att källarn riktar sig mot de riktigt unga medan de andra ställena höjer. På olearys är det 24 som gäller snart på lördagarna och tom en krog som dalwhinnies har höjt från 18 till 23.

Problemet är att i Östersund finns det inte en enda krog som är värd att gå till tyvärr...

Annars kan man lägga sig i snön, göra snöänglar och lyssna på Kerstin Byléns - Kär i dig banan, på högsta volym...

hållundan skrev:
Annars kan man lägga sig i snön, göra snöänglar och lyssna på Kerstin Byléns - Kär i dig banan, på högsta volym...
Snö? Vad är det? Det har regnat sedan igår kväll, så hela Östersund påminner om en nyspolad hockeyrink.

hållundan skrev:
O fan. Där ser man.

Är ungefär lika ballt som här då...
Vi har ju fortfarande lite vitt på gräsmattor och sånt. Men snöänglar känns ändå inte som något alternativ just nu. I alla fall om man inte har heltäckande galondress.

mb skrev:
Mmm, ungefär lika mkt känsla som i uppblåsbara underbara barba (rara).

Mmmmm, så mycket julkännsla har jag. HATA JULEN! :kulspruta :tomten

Jo det är riktigt surt att det blivit slask. Hörde på vädret att det skulle komma, men trodde inte riktigt på det. Här har ju varit minusgrader och snö i flera veckor. Finns dock fortfarande en del vitt kvar, så jag vet inte om det är riktigt så illa som esquire säger.

Går på min mark när jag skall ta gran :tummenupp
Men av någon jävla anledning brukar det bli så att grannens
granar e finare...Så det brukar bli dom som får åk med hem :rolleyes:
Någon som sa att gräset var finare på... Granen skall det vara :hihi :hihi

Mookie skrev:
Mmmmm, så mycket julkännsla har jag. HATA JULEN! :kulspruta :tomten
Jag har varit likadan förr. Mitt rum är fortfarande helt rent från all slags pynt, men en granstackare i vardagsrummet piggar faktiskt upp en del :)

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back