Cyrén grejade lappen!!

haha va :va ...jag gillar mest :tuttar :tuttar :tuttar fast en gång blev jag upphånglad av en :tuttar som hade snopp :gråta :zpy

men det är en annan historia, preskribtionstiden har inte gått ut än :rodnar

Det var mest en fråga eftersom ditt inlägg var lite bögit, "Pumpa phett på WC" kan ju tolkas lite hursom. Men frånsett tvetydigheten så är det bara i gaybarar jag hör killar skryta om vilket gym de går på samt hur stora framsteg de gör med sina discomuskler, det var det jag menade :hihi. Fast i bögeriet verkar det vara SATS på Odenplan som är skiten.

Nåväl, jag bar ju dig som ett barn på SH-pubben, big guy :hihi

Det var mest en fråga eftersom ditt inlägg var lite bögit, "Pumpa phett på WC" kan ju tolkas lite hursom. Men frånsett tvetydigheten så är det bara i gaybarar jag hör killar skryta om vilket gym de går på samt hur stora framsteg de gör med sina discomuskler, det var det jag menade :hihi. Fast i bögeriet verkar det vara SATS på Odenplan som är skiten.

Nåväl, jag bar ju dig som ett barn på SH-pubben, big guy :hihi

hahaha

på vårt gym är machofrekvensen hög, namnet WC - worldclass, är en nylagd fasad, på en urgammal bunker där skottlossning, å hd-knuttar en gång regerade. där man på gamla goda tider dealade anabola i receptionen, bensin doftade ner till maskinerna från parkeringen utanför. markus, den gamle ägaren, som fick hand + knä avskjutet innan nya ägarna tog över - va hd kille. Hetero-stämningen va hög, å det pumpades fett! :D tyngre killar har man sällan skådat, det va så maskulint, å hetero det kunde bli... :tungan ...men ok, enl dina resonemang, på gränsen till gay? :rolleyes: iofs såg de flesta ut som på bilden nedan, cyclops skulle trivas :rofl

Ang spankingen i lördags så fatta jag inte hur du lyckades, jag väger 96 pannor...å du kasta upp mig som en filbunke över huvet, jag e impad... tränar du ngt at the moment? mer än att kasta ut en spinnack i hopp om vind...

:D

Bifogat

• VillagePeopleGuy.jpg
    VillagePeopleGuy.jpg
    36.6 KB · Visningar: 52
Ang spankingen i lördags så fatta jag inte hur du lyckades, jag väger 96 pannor...å du kasta upp mig som en filbunke över huvet, jag e impad... tränar du ngt at the moment? mer än att kasta ut en spinnack i hopp om vind...

:D

Nej jag har aldrig varit på ett gym. Jag gör inte så mycket, 45 armhävningar varje morgon samt 15 armlyft i min loftsäng. Sedan har jag 40 minuters promenad enkel väg till jobbet. Brukar även ta cykeln när jag tittar till hobbybilen i sitt garage om vintern, det är i Vällingby. Så det är väl 3 mil tot varje gång. Gillar att gå.

Jag tror att det mest är teknik att lyfta tunga saker. Och att vara ricktitt packad! ;)

/J

Ni får ragga och utbyta träningstips i nån annan tråd! :mad:

:hihi

Tänkte ju bara väcka tråden för att pigga dig på att tacka de som grattar dig, Lama och Jonathan på föregående sida tex :tungan

Håller med Itacha, vore kul att åka en sväng innan jag ställer av! Jag ska dock ställa ventiler, kolla lyftarna, byta startmotorpackning samt fixa en retfull oljeläcka på oljepumpen ikväll.

/J

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...