Cyrén grejade lappen!!

Något sent men grattis! Nu lär det ju definitivt inte vara säkert och ta sig till tokholm :fakta då Cyrén härjar runt.

Tackar tackar! :yoparty

Haha tack :D

Gjorde faktiskt det igår, fast då tänkte jag mest på att ställa den under tak pga regnet. It's true! :gnissla Hans är väl gullig?! :hihi

rock on!!!! :D

jag missa din hoj, hehehe, men annars e jag där dagligen :näsblod -ska hålla utkik nästa gång, parka hoj där är privilegium :yoparty

hehe, ja hans e skön lirare, men svårt å veta vart man har honom,,, :D

vi får styra upp en "sporthoj.com" pumpa phett på WC någon dag :yoparty

rock on!!!! :D

jag missa din hoj, hehehe, men annars e jag där dagligen :näsblod -ska hålla utkik nästa gång, parka hoj där är privilegium :yoparty

hehe, ja hans e skön lirare, men svårt å veta vart man har honom,,, :D

vi får styra upp en "sporthoj.com" pumpa phett på WC någon dag :yoparty

Edu också bög? :va

Jag tror det är ngt positivt över att handledaren åker på en bullrig trimmad förgasarharley: Den av avgaser tårögde och lomhörde eleven skärper sig till sitt yttersta för att få ett så snabbt slut som möjligt på övningskörningsperioden. :hihi

Tack själv. Det där hade du nog fixat ändå. Men det här är ju å andra sidan ditt tredje körkort du tar på kort tid. Så du har ju lite rutin på det där.

Ja 90-grammare blir kanon! Trodde du skulle nämna vad vi åt på Donken sist. :gnissla Då hade vi blivit trackade. Men gott var det.

/J
Tjöp:
http://www.expressen.se/mat/1.861649/sverige-forsta-kokbok-for-bogar
Så att du inte äter fel!

Jag såg en banner om det där på QX. Så jävla töntigt, trendfjollorna i bögeriet slår knut på sig själva för att få synas. Bögmat...Hahahaha!
Dessutom är man "Matstylist".
Undrar om han verkligen är homosexuell, eller bara wannabee.
Verkar lite skitnödigt att vara så überghey.

Dessutom är man "Matstylist".
Undrar om han verkligen är homosexuell, eller bara wannabee.
Verkar lite skitnödigt att vara så überghey.

Haha! "Matstylist" Ja jävlar. Vilken mupp. Jag orkar faktisk inte ens öppna länken och läsa om skiten. En av mina fjollpolare som är someliér kallar sig för för somalier istället, självdistans är liite colare.

Men nu ska vi sluta sabba den här tråden. Du har väl grattat Cyrén nu farbror! Annars får du inte skriva här! :)

Undrar om jag gjort det:va Det skiter jag i:yoparty , jag är en sån där jävla outlaw så jag skriver i vilken tråd jag vill:arsele :D

Man brukar säga att "när fan blir gammal blir han religös"
men i det här fallet är det nog mer "när skattmasen blir gammal blir han outlaw"

Du kanske t.o.m. gör ett lite djärvt avdrag i deklarationen framöver då?? :D

Ja, grattis förresten till lappen Cyrén

man kan vxla ner också :rofl

Ja det är precis så man får göra, lägga sig på en lägre växel än vad som effektmässigt behövs, för att undvika att få ryck och svängningar i hela drivlinan. ...och att åka på det viset är inte är så kul.

:rolleyes

Ja det är precis så man får göra, lägga sig på en lägre växel än vad som effektmässigt behövs, för att undvika att få ryck och svängningar i hela drivlinan. ...och att åka på det viset är inte är så kul.

:rolleyes
du får byta ut kedjan till cykelslang ;)

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP