Cyrén grejade lappen!!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Vart just uppringd av en lycklig Calle som meddelade att han fixade uppkörningen för mellankortet nyss! Det var den utan konkurrens lättaste elev jag varit handledare åt! Vi hann bara övningsköra ca 30 mil innan han satte mellankortet!
:yoparty :yoparty :tummenupp

/J

Bara att gratulera, om jag inte minns fel så var det ni som låg sist förra onsdagskörningen va?
Hur som helst, bra jobbat! :tummenupp

Tack:cool:

Aldrig kört konbanorna så bra!

Sjukt skönt att slippa ta kortet i vår

Jaha? Så vadå? SÅ svårt är det ju inte. :5sure

Så här efteråt.. det var skitlätt! :hihi

:rolleyes:
... så nu är strypningen borta.:D :D :D

Herrn menar väl inte att jag skulle? nej.. otänkbart! :mattias

Bara att gratulera, om jag inte minns fel så var det ni som låg först (:gnissla ) förra onsdagskörningen va?
Hur som helst, bra jobbat! :tummenupp

Jajjemen! det stämmer, Leo om jag minns rätt?

Tackar!

:tummenupp Tackvare de 30milen vi åkte klarade jag skiten! Du ska fanimej få en 90 grammare nästa gång vid donken :D

Evigt tacksam!

Last edited:
:tummenupp Tackvare de 30milen vi åkte klarade jag skiten! Du ska fanimej få en 90 grammare nästa gång vid donken :D

Evigt tacksam!

Evigt tacksam!

Jag tror det är ngt positivt över att handledaren åker på en bullrig trimmad förgasarharley: Den av avgaser tårögde och lomhörde eleven skärper sig till sitt yttersta för att få ett så snabbt slut som möjligt på övningskörningsperioden. :hihi

Tack själv. Det där hade du nog fixat ändå. Men det här är ju å andra sidan ditt tredje körkort du tar på kort tid. Så du har ju lite rutin på det där.

Ja 90-grammare blir kanon! Trodde du skulle nämna vad vi åt på Donken sist. :gnissla Då hade vi blivit trackade. Men gott var det.

/J

Grattis Grappen:yoparty ! Jag var iofs aldrig orolig:) . Kör siktigt nu bara vännen:tummenupp !

Jaha - då får man åka i en annan kommun för att vara trygg...

Grattis grabben! :tummenupp

Tackar tackar!

Det blir snabbt mörkt och regnet tränger igenom skinnstället allt för snabbt :gnissla

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti