Cylle och topp

Är du säker på att farsgubben inte hänger på SH... ;)
Jafan han löser allt själv så det skulle ja inte tro frågar han får jag vill antigen 1. springa 2. försvaramig med fölrsta bästa eller 3. bara ta smällen. det löser sig men tveksamt att han håller till på dessa typer av forum

Rent spontant tänker jag att det måste väl finnas andra fora för mopeder. Okey, en "barnkammare" till en sporthojsåkare kan jag kanske köpa. Passar på att fråga. När jag köpte min nya Zündapp KS50 -76a så jackade jag kolven som ett "valv" och inte så att säga kantigt. Var senaste bud då. Hur gjorde ni?

368428.jpg

Rent spontant tänker jag att det måste väl finnas andra fora för mopeder. Okey, en "barnkammare" till en sporthojsåkare kan jag kanske köpa. Passar på att fråga. När jag köpte min nya Zündapp KS50 -76a så jackade jag kolven som ett "valv" och inte så att säga kantigt. Var senaste bud då. Hur gjorde ni?

View attachment 459488

Kan det vara Suckerbergs hemsida? Vi har juh medlemmar som hänvisar dit, bort från SportHoj! :tungan :krama :hihi

Var senaste bud då. Hur gjorde ni?
Det var färdiga kit från Alvars när det gällde "på riktigt". Kapa kolven tvärs över (för balansen skull) för bara lite mer toppeffekt och inget annat. Annars var det att borra bort svetsen för att kunna dra pluggen.
alvars%20racing%20000.jpg

Det var färdiga kit från Alvars när det gällde "på riktigt". Kapa kolven tvärs över (för balansen skull) för bara lite mer toppeffekt och inget annat. Annars var det att borra bort svetsen för att kunna dra pluggen.
alvars%20racing%20000.jpg
Jo, och sen dreva om ? 7-halva hade jag minns jag och "pimpelgas" samt avgassystem som lossnat innan man bemötande sig och hade råd fixa det. "Alvars" minns jag inte alls... Sporrong (tror jag det hette) i Sumpan köpte jag prylar.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park