Adrenalinejunky
Ny medlem
Tjena folket!
Har min totalkvaddade cylle hos blixten, 450. Tänkte att det ska ju vara samma cylle 450-525 endast borr som skiljer. Hade tänkt att han får skicka en 525 cylinder då.. Men idag ringde karln och säger att 450 cyllen har fodret avfasat i nerkant så det är tunnare än på 525?!
Han var osäker på om han vågade borra 450-525. Resten av fodret var inga problem. på honda/yamma hade han sett foder som spruckit pga för tunna....
Vad säger ni som har erfarenhet? Jag ville ju ha 60cc till nu när jag liks måste ut med pengarna!!
Har min totalkvaddade cylle hos blixten, 450. Tänkte att det ska ju vara samma cylle 450-525 endast borr som skiljer. Hade tänkt att han får skicka en 525 cylinder då.. Men idag ringde karln och säger att 450 cyllen har fodret avfasat i nerkant så det är tunnare än på 525?!
Han var osäker på om han vågade borra 450-525. Resten av fodret var inga problem. på honda/yamma hade han sett foder som spruckit pga för tunna.... Vad säger ni som har erfarenhet? Jag ville ju ha 60cc till nu när jag liks måste ut med pengarna!!
