IronMike
Guest
http://www.funnypictures.dk/funny-picture-479.htm
Hade velat se mer blod, men den va ok tycker jag.. Likviderad cyklist = bra cyklist
Hade velat se mer blod, men den va ok tycker jag.. Likviderad cyklist = bra cyklist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Inte han,. de va en slyna som cykla. Hon fick in foten i ekrarna när hon cykla på farthindretMögel skrev:Vad händeFastnade han med sin fot i däcket eller va det ett hål i marken????
![]()
IronMike skrev:Inte han,. de va en slyna som cykla. Hon fick in foten i ekrarna när hon cykla på farthindret![]()
IronMike skrev:Inte han,. de va en slyna som cykla. Hon fick in foten i ekrarna när hon cykla på farthindret![]()
Det va fan en tjej...... 
Tjejer kan inte cykla, dom hör, som vi alla vet, hemma i köket.Kevorkian skrev:

KalleNorton skrev:Tjejer kan inte cykla, dom hör, som vi alla vet, hemma i köket.![]()

Nej, sover gör man ensam, idkar samlag gör man i köket.237 skrev:Jag som trodde det var i sovrummet dom skulle vara![]()

Tss, de är säkert stuletJonathan skrev:Jar har just upptäckt att du har alldeles för mycket pengar Mike. Inte bra för hälsan.
Give me some![]()

För att citera Eddie: "Sängen ska stå i köket."237 skrev:Jag som trodde det var i sovrummet dom skulle vara![]()
Kevorkian skrev:
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |