Cykelstunt - galet duktig

Nä nu vill jag köpa ny cykel oxå! :D Jag diggar o cykla runt o latcha. Nördigt, men kul.. och man får motion! :tungan

cirklar kan jag, plus coasta cirkel. eller rättare sagt, kunde. Min cykel är lite sne i chassit just nu ... hehe

Jasså ni har hittat den gammla filmen. :D
Får se om jag kan knåpa ihop något nytt då denna filmen är ljusår gammal. Mycket har skett sedan dedär filmades.

Tack för passningen förresten, Linuus :tuttar :tungan

KGK skrev:
2490355 menar du att det är gamla tricks som vi kollar på och tycker är bra:näsblod

fixa nåt nytt dårå:)

När jag kör med benen över styret t.ex. gör jag det i full fart och bra mycket längre nuförtiden. Klarar av att svänga när jag "surfar", Tajtare cirklar, 8:or, samt lite annat smått och gott.

Edit: Sen kan man ju göra om allt utan framhjul. :rolleyes:

nice nohander! :tummenupp
Har du/ngn några tips på hur man effektivast tränar sånna? Har du dragit åt styrlagret hårt som attan?, eller varför rör sig inte ditt framhjul?

nice nohander! :tummenupp
Har du/ngn några tips på hur man effektivast tränar sånna? Har du dragit åt styrlagret hårt som attan?, eller varför rör sig inte ditt framhjul?

Jag har tagit något så otroligt högteknologiskt som Eltejp och tejpat runt styrhuvudet/styrstången. I början sitter det HÅRT, men jukkar man på det lite så lossnar det lagom mycket. :)
Det enda som gäller är att träna träna träna. Precis som med allt annat !

Har förresten fixat en ny film från lite allmänt lekande i en gympasal, men jag har den bara på DVD än så länge. Ska se om jag kan ordna en internet-version på något vis. :va

Jag har tagit något så otroligt högteknologiskt som Eltejp och tejpat runt styrhuvudet/styrstången. I början sitter det HÅRT, men jukkar man på det lite så lossnar det lagom mycket. :)
Det enda som gäller är att träna träna träna. Precis som med allt annat !

hahaha, jag ska definitivt prova eltejpmetoden :tummenupp
lite otur det där med tränandet bara... :tungan

Har förresten fixat en ny film från lite allmänt lekande i en gympasal, men jag har den bara på DVD än så länge. Ska se om jag kan ordna en internet-version på något vis. :va

internetversion åt folket tack! :tummenupp

hahaha, jag ska definitivt prova eltejpmetoden :tummenupp
lite otur det där med tränandet bara... :tungan

internetversion åt folket tack! :tummenupp

Bara att bita ihop. Det är ju när man inte är så bra som det är som roligast. Jag börjar få idébrist nu. :3freak

Synd bara att man inte hunnit lägga någon tid på att lära sig datorn, då hade internetversionen vart online för länge sen ! :gnissla

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman