Cykel!

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Tja!

Hilfe!
behöver lite hjälp från er att hitta lite cykeldelar!
har en jätte fin fixie fått till det mesta på den nu men behöver nya pedaler samt ett nytt styre!

söker därför med ljus och lykta efter gammla stål pedaler med stålkorgar på! nån lär väll känna nån som har en gammal räser står med sånna pedaler?!?!
samt ett tempo styre i stål!

Är det nån mer på detta forum som trampar runt på en fixie?!?!?

Fixade i ordning en Skitfin gammal chesini förra sommarn. Tog bort clipsen för jag hade inga dojjor som passade i... så clips med remmar finns, kommer inte att använda dom.
Vill du ha pedalerna som de ska sitta på också så får du fixxa några andra åt mig! :tummenupp
Gärna dubbelsidiga, men inga kärringpedaler!

Kan ev. få fram ett styre också, om det är ett gammalt hederligt bockstyre du menar??

:)

Klockrent! vore kalas om du släpper grejjerna!
har ett par fina plattformspedaler a`la BMX om dom duger kan jaga rätt på bilder om du vill!??

FreddeH skrev:
Fixade i ordning en Skitfin gammal chesini förra sommarn. Tog bort clipsen för jag hade inga dojjor som passade i... så clips med remmar finns, kommer inte att använda dom.
Vill du ha pedalerna som de ska sitta på också så får du fixxa några andra åt mig! :tummenupp
Gärna dubbelsidiga, men inga kärringpedaler!

Kan ev. få fram ett styre också, om det är ett gammalt hederligt bockstyre du menar??

Mcbudet skrev:
:)

Klockrent! vore kalas om du släpper grejjerna!
har ett par fina plattformspedaler a`la BMX om dom duger kan jaga rätt på bilder om du vill!??

De borde ju funka, bara det är rätt gänga... annars måste man ju byta vev och det är inte kul!

Men släng gärna upp en bild! :tummenupp

Var uppe och rev på vinden i helgen... ska flytta snart... å hittade clipsen så nu ligger de och väntar på dig! :tummenupp

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC